Nutrilon 1

Hallo meiden,

Eigenlijk hoor ik nog niet op dit forum thuis want ik ben nog niet bevallen, maar hetvolgende is het verhaal.

Door een borstoperatie is het voor mij helaas niet mogelijk om borstvoeding te geven omdat er te weinig voedingsstoffen in de melk zitten.
Net als bij mijn eerste ben ik daarom van plan om Nutrilon 1 te gaan geven.
Nu was ik net bij de Albert Heijn en zag dat zo'n pak tegenwoordig al 9,75 euro kost!
De prijs is erg omhoog gegaan de afgelopen paar jaar zeg!

Weet iemand misschien een goedkopere winkel?

Groetjes Sesam

quote: sesam schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2006 10:55:06'));

Hallo meiden,

Eigenlijk hoor ik nog niet op dit forum thuis want ik ben nog niet bevallen, maar hetvolgende is het verhaal.

Door een borstoperatie is het voor mij helaas niet mogelijk om borstvoeding te geven omdat er te weinig voedingsstoffen in de melk zitten.
Net als bij mijn eerste ben ik daarom van plan om Nutrilon 1 te gaan geven.
Nu was ik net bij de Albert Heijn en zag dat zo'n pak tegenwoordig al 9,75 euro kost!
De prijs is erg omhoog gegaan de afgelopen paar jaar zeg!

Weet iemand misschien een goedkopere winkel?

Groetjes Sesam

Helaas 9,75 9,45 dat zijn de prijzen.
Er is wel eens een aanbieding van 3 voor 25,00,maar dat is alleen voor nummer 2 en 3.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken met nutrilon 1,dan ben je nog goedkoop uit met 9,75 voor een bus.
Ik heb een tijdje omneo voeding moeten geven en dan betaal je 12,95.
Ik heb wel een tip voor flessen.Koop flessen van Bfree,deze zijn speciaal ontworpen om krampjes te voorkomen,en bij ons zoontje werkte ze perfect.
Ik had eerst een stuk of 8 avent flessen gekocht en die zijn zo goed als nieuw op zolder beland.
Je kan met de voeding ook overwegen om kruitvat merk te nemen,ze zeggen dat dat ook wel goed is.Ik heb het zelf niet geprobeerd,wat ik heb liever maar een bekend merk.

succes met de bevallng en heel veel geluk met de kleine
groetjes Mama van Jarno(8,5mnd)

Hallo,

Ik zelf gebruik Nutrilon Omneo voor mijn dochertje. Ik koop dit altijd bij de JUMBO.

Ik moet zeggen dat de voedingen daar meestal goedkoper zijn.

Ik heb hiervoor Similac gebruikt en in diverse winkels was de prijs €
6,99 en bij de JUMBO € 6,15.....scheelt toch veel op alle voedingen die
je nog hebt.

Misschien kun je eens informeren wat Nutrilon 1 daar kost. Alle beetjes helpen.

Groetjes Claudia en Maudje

hoi,
ik heb bij mijn eerste friso gebruikt omdat hij problemen gaf op de nutrlion.
nu bij mijn tweede gebruik ik ook friso.
dit is ruim 2 euro geodkoper per pak!
dit is  ook normale goede voeding, van een goed bekend merk.

groetjes

hoi,

ook ik gebruik friso en t bevalt prima. bij de albert heijn bedaal je daar tussen de 6.75 en de 7 euro voor en das de goedkoopste winkel hier inde stad. bij de etos is ie zelfs 9.99!!!!

maar idd ok ik vind de prijzen absurd en vind t vervelend dat mn bv niet gelukt is maar goed.. t zij zo

succes ermee!!!

Terug
Bovenaan