nutrilon 2

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal!

onze dochter is bijna 10maanden oud. en ze krijgt nu 3 flessen nutrilon 2 op een dag. maar mijn vraag is op pak staat nl tot 10maanden, wat kan ik haar geven na die 10 maanden.
moet ik dan over gaan op nutrilon 3 of kan ze dan ''gewoon'' drinken krijgen. ze drinkt nu al uit tuitbeker van alles. maar krijgt dus nog wel flessen met melk/pap .

gr marlies

Hoi Marlies,

Zo ver ik weet, mogen ze pas na 12mnd gewone melk producten drinken.

Wij zijn met 10 mnd gewoon overgestapt op Nutrilon 3. We moesten voor de flessen pap nu wel een   I II III speen gaan gebruiken, en voor de gewone fles nr 3, anders kreeg ze m niet goed leeg. Zal wel wat dikker zijn.

Groetjes
Maple

Hi,

Beetje vlotte reactie maar zie net je berichtje.
Volgens mij is dat typisch Nurilon want bij Bonbébé gaat nr 2 nog tot 12 maand..
Dan pas begint er een nr 3. Volgens mij heeft Friso dat ook maar dat weet ik niet zeker!

Maar als nr 2 van Nutrilon tot 10 maanden gaat begint nr 3 dan niet bij 10 maand?

Trouwens ik denk niet dat het heel erg is als je de nr 2 een maandje of 2 langer geeft.
In principe mogen ze vanaf 1 jaar gewone halfvolle melk maar er is natuurlijk ook peutermelk als je dat liever nog niet doet....

Succes!
Groetjes Saskia

Nummer 2 kun je rustig tot een jaar of zelfs langer geven hoor. Die 10 maanden zetten ze er alleen op om je langer als klant te houden.

Op zich heb je met 10 maanden eigenlijk weinig of geen opvolgmelk nodig, tenminste als er geen allergieën in de familie zitten. Want vanaf 6 maanden mogen ze al zure zuivel, zoals yoghurt, kwark, biogarde, karnemelk, en na 9 maanden kun je ook aan de gewone dagmelk beginnen.

Al moet je dan natuurlijk wel vitamine D gaan geven.

Maar alles hangt natuurlijk af van wat je kindje lust!

Terug
Bovenaan