Nutrilon 3, te zoet??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

hoorde van een vriendin dat de Nutrilon 3 nogal zoet schijnt te zijn en dat ze daarna dus moeilijker overstappen op gewone melk?? Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik zit zelf te denken om Ivar gewoon nr 2 nog 2 maanden door te geven (woensdag is hij 10 maanden) en daarna over te gaan op gewone melk.

Groetjes Jenneke

Nooit van gehoord,.. Hier krijgt hij dan  ook gewoon opvolgmelk 3.
Of hij tzt gewone melk lekker vind of niet zal de tijd leren.

Zelf vind ik het belangrijk toch de opvolgmelk (3) te blijven geven tot hij wat ouder is. En aan elke smaak die "nieuw" is moeten ze altijd even wennen, dus ik ben niet zo bang voor het feit dat hij er misschien later weer even aan gewpne melk moet wennen..

Esmé mv Kay

Hallo,

Ik heb er nog niet eerder van gehoord dat Nutrilon3 zo zoet is. Tijn geef ik trouwens sinds 2,5 week gewone melk. Hij vond de opvolgmelk niet zo lekker en toen ik toch naar het cb moest heb ik gevraagd wat ik er mee aan moest. De arts vertelde mij dat ik rustig op volle melk over mocht stappen, omdat hij 9 maanden was kon dat geen kwaad. Dus misschien een tip voor anderen.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Met onze oudste hebben we to twee jaar opvolgmelk gegeven omdat melk niet goed viel. Nu drinkt ze het iedere dag.....

Maar dat het te zoet is heb ik nog nooit gehoord.
Ik lust al mijn hele leven geen melk en het gaat prima met mij haha

Je hebt van nutrilon ook peutermelk, bedoelen ze die misschien want die is wel veel zoeter dan nr 3..

groet Renske

Terug
Bovenaan