Nutrilon 3

Hoi allemaal!

Vraagje: Mijn dochter gaat binnenkort over van Nutrilon 2 naar 3. Momenteel krijgt ze er ook Omneo 2 doorheen. Er bestaat geen Omneo 3. Wie weet of ik Omneo 2 mag mengen met Nutrilon 3??? Of moet ik dit nu gaan afbouwen en hopen dat haar ontlasting vanzelf beter gaat worden? We moeten er toch een keer mee stoppen dacht ik zo? Wie weet raad? Alvast bedankt! Marieke
 
ja ik zou proberen te stoppen met de omneo, ik heb dat ook gedaan met de overstap van omneo 1 naar nutrilon 2.
de klachten waren toen eigenlijk ook verdwenen, en nog belangrijker zijn niet teruggekomen.

groetjes Anna
 
Op het pak van Omneo en Nutrilon staat een nummer dat je dag en nacht kan bellen. Zou ik zeker doen, ze hebben mij vaker goed geholpen. Je kunt ook een vraag stellen via de website.
 
Heb ik net gedaan! En het mag gemengd worden. Misschien dat ik toch eerst maar even ga kijken hoe ze reageert als ik de Omneo weglaat. Bedankt voor jullie tips!

Groetjes, Marieke
 
Ik zie niet in waarom je Omneo 2 niet mag mengen met Nutrilon 3. Overigens is het helemaal niet nodig om op een nr. 3 voeding over te gaan: na een jaar mag je ook gewone koemelk geven. Je zou dus ook kunnen proberen om Omneo te mengen met gewone melk en kijken hoe dat gaat.

Groetjes,
Pauline
 
Hoi Pauline,

Mijn dochter is nog geen jaar, maar 10 maandem en vanaf dan mag Nutrilon 3 gegeven worden. Ik ben van plan dit zeker tot haar 2e jaar te geven, aangezien hier veel meer waardevolle voedingsstoffen zitten dan in gewone melk. Zoals veel meer ijzer, vit. D onverzadigde vetten en nog veel meer. En zolang ze het lekker vindt is dat weer mooi meegenomen. Ik ben nu al 3 dagen gestopt met Omneo en ze poept nog steeds goed. Dus ik hoop dat ik t helemaal niet meer hoef te geven.
Bedankt voor je reactie!
Marieke

P.S Tussen haakjes: ik ben geen medewerker van het Nutricia bedrijf
 
Terug
Bovenaan