Nutrilon A.R

<p>Help! Ik heb even jullie hulp nodig. Ik ben net bij het CB geweest. Dochtertje heeft verborgen reflux en ik moet nu nutrilon ar gaan proberen. Werkt dit niet dan waarschijnlijk over op medicatie. Ik heb laatst nutriton in flesjes gedaan, dit was zo ontzettend heftig! Ze kreeg zulke erge buikkrampen, ze heeft al kramp maar het werd nu nog eens sterker. Ze heeft non stop gehuild van 2130 tot 0230. Ik heb de nutriton aan de kant gegooid en ga dit ook niet meer doen.. maar nu dus de nutrilon ar, heeft iemand daar ervaring mee? Ik durf het niet eens te proberen. De buikkrampen zelf zijn al super heftig en ze heeft ook al 3 dagen niet gepoept dus dat zit ook niet mee. </p>
 
Wij gebruikte bij onze dochter Hero comfort+ tegen spugen en tegen krampjes. 
De voeding is wel iets dikker dus je hebt waarschijnlijk wel een andere speen op de fles nodig. 
Misschien dat je hier iets aan hebt. 
 
Groetjes 
 
Wat vervelend van de krampjes. Onze kleine heeft ook verborgen reflux. Ik ben ook begonnen met Nutrilon AR. Nino kreeg dit zelfs met een grote speen niet weg, zo dik. We zijn overgestapt op normale voeding en voegen daar schepjes Nutriton(johannes broodpitmeel) toe. De verhouding van AR voeding is 2 schepjes per 100 ml. Wij doen 2 schepjes in 150ml en dit is genoeg om het minder te laten omhoog komen. Hierdoor krijgt hij het ook uit de speen(wel 1 maat groter!) 
Welke voeding gebruik je nu? Misschien kan je daar ook johannesbroodpitmeel aan toevoegen. 
 
Wij gebruiken wel nutrilon ar. Werkt bij ons geweldig. 1 maatje groter speen gebruiken. Wij hebben ook jbpm geprobeerd maar dat was bij ons geen succes. Nu ondertussen al 4 maanden nutrilon ar.
 
Terug
Bovenaan