nutrilon a.r.

hoi was ik weer.
na omneo1 te hebben gehad en later met nutriton erbij. moet ik nu alsnog overstappen op nutrilon a.r. zijn er mensen die dit ook gebruiken.
het is namelijk zo begon na 5 dagen met nutrilon 1 kreeg problemen met ontlasting overgestapt naar omneo 1, tygo begon met spugen toen hij 180 cc kreeg, ter opservatie in het zh gelegen. en zijn voeding terug gebracht naar 6x 150cc met nutriton erdoor.(incl nacht)nu mocht ik zijn voeding verhogen naar 160cc om op te bouwen naar 180 zodat hij misschien snachts een keertje gaat doorslapen. maar nu begint hij weer met spugen en heeft veel last van zuurbranden. sinds vandaag overgestapt op de A.R. en moet het 14 dagen proberen. hebben mensen ervaring met deze voeding en wat vind je er van.wordt zijn ontlasting ook weer moeilijker, ook vraag ik me af of julie kleintje ook last heeft van zuurbranden en wat doe je eraan. als het nu na 14 dagen nog niets is veranderd moet ik weer naar de huisarts. toe tygo is 11 weken en weegt nu ongeveer 6300 gram.
groetjes veroeska en tygo.
 
Ha veroeska,

Mijn dochtertje is nu bijna 6 maanden en zit kort op nutrilon AR 2. Ze heeft vanaf dat ze 4 weken oud was aan de Ar 1 gezeten.Dit omdat ze ook erg veel spuugde, hele flessen kwamen er in 1 x uitzetten. Ik ben net zoals jij meerdere keren kleinere beetjes gaan geven en dit ging goed. Ze is nog altijd een spuugerdje maar niet meer zo erg als dat ze was. En ja, ze had ook last van zuurbranden. Ze had wel last van krampjes toen ze AR 1 kreeg maar dat kon ik onder controle houden met cinababy. Eerst last van haar ontlasting, maar dat trekt wel bij, zodra ze aan de voeding gewend zijn. Dat duurt ongeveer 2 weken. Heel veel succes, bij ons hielp het echt super.

groetjes
 
Hallo Veroeska

Mijn dochtertje krijgt de nutrilon ar vanaf ongeveer 3 weken. Ze spuugde ook heel erg veel. Ze heeft zelf verschillende onderzoeken gehad in het ziekenhuis, want ze kwam veel te min bij. Ze bleek een reflux te hebben. Op de nutrilon ar reageert ze heel erg goed. Als het goed is wordt de ontlasting veel dunner, want er zit ook johannesbrodpitmeel in verwerkt.
Er zijn trouwens verzekeringen die deze voeding vergoeden. Je hebt hier wel een machtiging voor nodig van de huisarts.

Heel veel succes
Nathalie mama van Mila
 
Terug
Bovenaan