Nutrilon AR Ervaring?

Het lijkt wel of mijn zoontje van 5 weken heel veel moeite heeft met boeren nu hij Nutrilon AR krijgt. Soms komt er helemaal geen boertje, ook al hou ik hem een half uur of langer over mijn schouder. Als ik hem dan wegleg blijft hij onrustig. Natuurlijk komen er een heleboel boertjes als ik hem later dan toch maar oppak, de arme schat.

Inmiddels ben ik zo'n uur of 2 bezig met elke voeding (met luier, boertje en rustig maken erbij) en dan wordt hij nog vaak erg onrustig als ik hem neerleg! Regelmatig komt hij helemaal niet tot rust tussen de voedingen door.

Help! Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Dominique

hoi

Ik heb geen ervaring met die nutrilon wel de gewone en mijn dochtertje boerde ook heel slecht   of soms niet en dan moesten we ze weer even uit bed halen na een tijd om te laten boeren ik ben daarna overgestapt naar friso en volgens mij boerde ze toen beter.weet het niet zeker hoor maar misschien ligt het aan de voeding,Nutrilon is wat dikker als friso.groetjes wendy

Hoi!!!

Ik gebruik nutrilon AR ook vanaf 4 weken ongeveer, ze is nu ondertussen 5 maanden.
Ik geef zelf de voedingen wat rechterop, dan boeren ze ook niet zo erg, en dan zit het ook niet zo dwars.
Het komt omdat de voeding idd dikker is, maar ja je zal het ook voorgeschreven hebben gekregen net als ik.

Succes!!

Hai Dominique,