Nutrilon AR of Nutrilon Nutrition tegen spugen?

Hallo,

Kasper is  morgen 3 maanden en hij krijgt Nutrilon. Nu spuugt hij regelmatig en wil ik niet meer wachten tot het vanzelf overgaat...

Maar kan ik nu het beste Nutrilon AR of Nutrilon Nutrition tegen spugen gebruiken?
Wat is het verschil in werking? Als het allebei even goed werkt zal ik namelijk gaan kijken wat het voordeligste is nu met de prijsverhogingen!
Alvast bedankt,

Barbara & Kasper(13wkn)

Hoi Hoi.
Ik ben een kersverse mama met een meisje van 3 weken die erg spuugde met de borstvoeding en ben toen gaan kolven en indikken met nutriton op advies van de kinderarts.
Op dit moment krijgt mijn kleine meid pepti voeding maar weer met nutriton voor het spugen.
Mijn nicht geeft haar kleine de AR voeding voor het spugen.
Ik denk dat het eraan ligt wat je zelf prettiger vind.
Bij de nutriton kun je zelf bepalen hoeveel je erdoor doet en bij de AR zit er gewoon een vaste hoeveel heid doorheen die misschien teveel of te weinig is voor jou kleine.
Zo'n doosje nutriton is bij de etos 5 euro maar je doet er naar mijn idee best lang mee, omdat je maar heel weinig nodig hebt per voeding, er zit 135 gram in en je gebruikt tussen de 1,4 en de 2,8 gram per voeding. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en het met je kindje gauw beter gaat.
groetjes Tina

Hoi Barbara,

Zelf gebruik ik nutriton om de voeding van mijn zoontje te verdikken en het bevalt me goed. Hij spuugt hierdoor een stuk minder. Wel heb ik behoorlijk lopen zoeken naar een goede speen om de fles de geven. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op een 1,2,3 speen van avent. Nu moet ik wel zeggen dat ik fles ook wel behoorlijk dik maak hoor. Thijmen krijgt nu 220 water met 7 schepjes voeding en 6 schepjes nutriton. Thijmen is nu bijna 6 maand. Ik ben begonnen toen Thijmen 2 maand was maar weet niet meer zo goed hoeveel voeding met hoeveel schepjes nutriton ik toen deed. Succes ermee.

Groetjes Esther

Hallo meiden,

Mijn kleine eet vanaf hij 1 maand  oud was nutrilon ar. Nu was dat een keer moeilijk leverbaar. Ik heb toen nutricia opgebeld en zij vertelden mij dat nutrilon ar eigenlijk hetzelfde is opgebouwd als nutrilon 1 + nutriton. Het maakt dus niets uit wat je doet.  Het  'werkende' bestandsdeel is het johannesbroodpitmeel. Dat zit ook in friso comfort. (waar ik waarschijnlijk naar overstap gezien de prijsstijging).  

Groetjes Lisette

Terug
Bovenaan