Nutrilon AR

Wij zijn vandaag met onze dochter Marissa van 11 weken naar de kinderarts geweest voor controle (ze was 5,5 week te vroeg geboren).
Omdat Marissa regelmatig spuugt en wij ook denken dat ze last heeft van maagzuur heeft de kinderarts geadviseerd om Nutrilon AR te gaan gebruiken. Ze krijgt nu Friso Hyperallergeen 1, want dat had ze in het ziekenhuis gekregen en daar zijn we thuis mee doorgegaan.

Heeft er iemand ervaring met Nutrilon AR?

toen onze zoon 10 dagen oud was is hij opgenomen omdat hij veel moest spugen.

de kinderarts (in belgie) vertelde mij dat je allereerst naar het flesje moest kijken als je aventflesjes gebruik kan het namelijk ook hier aan liggen. Zij vertelde mij dat 7 van de 10 kinderen die bij   haar kwamen met klachten betreffende spugen deze flesjes hadden. en jawel hoor direct bij het eerste andere merk flesje was het over.
zekerheidshalve heb ik van haar ook NAN AR gekregen (komt overeen met nurtrilon
AR, is alleen een belgisch merk). Mijn zoontje reageerde hier heel goed op, maar nogmaals de kinderarts denkt dat het bij ons zoontje eerder aan het flesje lag.
Je moet het wel even de tijd geven hoor en niet iedere week van voeding switchen als het niet direct aanslaat. je kindje heeft even tijd nodig om te wennen

Succes.

Groetjes
Danielle

Hoi
Je kunt beter dezelfde voeding houden,en dan nutriton er door heen doen.Dit is appart verkrijgbaar bij drogist of apotheek.
Mijn zoontje gebruikt het al een hele poos en het werkt uitstekend.
succes ermee!!!
groetjes Roosje

Terug
Bovenaan