Nutrilon forte

<p>Wie heeft ervaring hiermee??</p><p> </p><p>ik mag van het cb beginnen met nutrilon forte, mijn zoon is nu 8 weken en bijna 6 kilo! <br />hij drinkt 6x150 en heeft hier nog steeds niet genoeg aan.. ik wil hem eigenlijk niet meer geven ivm overvoeden maar hij huilt soms van fles tot fles en merk echt dat het honger is. <br />toch hoor ik verschillende dingen over de nutrilon forte. Sommige zweren ook bij de friso extra van hero!!! <br /><br /></p><p>help wie heeft tips??????</p>

Ik geef 4x 210 cc en laatste fles wat hij wil eten. Hij is 7 kg en 3.5 maand. Hij doet het er goed op. 
Jouw zoon mag best meer drinken met zn gewicht. 6x150= 900 cc per dag. 900:5= 180 cc per fles. Je mag dus best naar 5x 180 cc gegaan. Maar je moet het zelf weten. Succes! 

Mijn dochter wilde 11 keer op een dag de fles, dus met 4 weken ook overgestapt op forte. Wat een verademing voor ons allemaal! Wel last van krampen, maar daarna een vrolijke meid.

Ik zou ook eerst proberen meer te geven. Weet niet of je zoon veel last heeft van krampjes. Maar dan raden ze geen forte gaan, omdat dat verstoppingen kan geven. Bij ons is de verhoging naar 180 al genoeg!

Terug
Bovenaan