Nutrilon Forte

Ik lees veel berichten dat de laatste voeding gegeven wordt rond 23.00 met Nutrilon Forte. Wanneer mag je hiermee beginnen. Onze zoon is bijna 10 weken en krijgt Omneo. Krijg je van Forte geen last met poepen?
 
Forte is voor hongerige baby's. Baby's die niet voldoende hebben aan gewone flesvoeding. Vanaf vier maanden mag je rijstebloempap (Nutrix) door de laatste fles doen. Eerst een halve eetlepel. Kijken hoe hij reageert en dan langzaam opbouwen. Ik geef mijn dochter (5,5 maand) 2 eetlepels door de laatste fles.
 
Hoi Anoniem,

Onze zoon krijgt ook vanaf dat hij 3 weken was ofzo Omneo. En ik zou het risico niet willen lopen als ik jou was dat ie weer last van zijn darmen zou krijgen hoor!

Je zoon is bijna tien weken, zou je niet even afwachten hoe zijn slaapschema zich ontwikkeld? Ik vind, persoonlijk, dat je nog niet teveel moet willen en verwachten van een babietje van 10 weken. Hoe vervelend het misschien ook is dat ie (nog) niet doorslaapt.

Misschien moet je gewoon nog wat geduld hebben, onze zoon begon ook rond die leeftijd met doorslapen en is het niet fijner als ie dat zelf voor elkaar krijgt?

Groetjes,

Lein
 
Terug
Bovenaan