Nutrilon Forte

Vanaf mag je dit gaen gebruiken? Lees namelijk dat velen dit als laatste voeding doen om je kind beter te laten doorslapen.
En heeft dit effect op de ontlasting van de kleine, oftewel gaat hij hier slechter van poepen?
 
Ik gebruikte Frisolac Extra, komt op hetzelfde neer. Ik gebruikte het ook als laatste voeding en dat ging goed. Ze krijgen er vaak iets hardere ontlasting van, maar dat is een kwestie van even in de gaten houden. Gewoon proberen, dat werkt het beste.
 
Deze voeding wordt gebruikt voor hongerige baby's. Baby's die de hele dag door willen drinken en na een fles nog niet tevreden zijn. Voor het laten doorslapen kan je beter rijstebloempap (Nutrix vanaf 4 maanden) door de laatste fles doen. Beginnen met een halve eetlepel, kijken hoe hij/zij reageert, en dan langzaam opbouwen. Ik doe 2 eetlepels in de laatste fles van mijn dochter (5,5 maand).
 
Hoi,

Ik gebruik Nutrilon Forte al vanaf de 3e week, en niet alleen als laatse voeding, gewoon altijd. ( wel in overleg met de wijkverpleegkundige hoor)Ons dochtertje is zo hongerig. Nu is ze 4 maanden en ben ik gisteren toevallig begonnen met Nutrix Rijsebloem voor de nacht. Nog even afwachten hoe dat werkt.
 
Hallo,

Ons zoontje kreeg dit toen hij vier wk was, hij was vanaf het begin al een hongerige baby, had geen genoeg aan mijn borstvoeding, ik gaf gewoon heel de dag forte, dat ging perfect, hij poepte goed en had geen krampen, toen hij drie mnd was kreeg hij forte en nutrix in zijn laatste voeding, ging ook perfect, hij is nu inmiddels al bijna 8 mnd en krijgt alleen ´s-avonds nog maar forte. Groetjes, Jeannette
 
Terug
Bovenaan