nutrilon forte

Mijn zoontje van 12 weken krijgt vijf voedingen op een dag, waarvan drie keer flesvoeding. Hij krijgt per voeding 200 ml nutrilon standaard. Dit drinkt hij razendsnel op. Tussendoor een boertje laten is een drama, hij blijft krijsen omdat hij wil drinken, waardoor het boertje negen van de tien keer niet lukt. Wanneer hij zijn fles op heeft, blijft hij echter nog steeds krijsen van de honger. Dit weten we dan wel redelijk te sussen met een speentje, maar ik denk erover toch eens te gaan proberen nutrilon forte te gaan geven. Ik wil 1 schepje gaan vervangen door forte en kijken hoe dit gaat. Nu vraag ik me echter af hoe jullie dit doen, aangezien een eenmaal geopende verpakking maar 4 weken houdbaar is. Met die drie schepjes die ik per dag wil gaan geven, lukt het dus nooit dit op tijd op te maken. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde om dat dan telkens weg te moeten gooien. Hoe doen jullie dat, want ik heb wel vaker gelezen dat er mensen slechts een schepje per voeding vervangen.

Wat erg is dat he ! Mijn oudste zoontje is met 8 weekjes direct volledig over gegaan op de forte, dit ging heel goed, geen gekrijs meer na elke voeding en weer een lachende baby.
Milan is nu 5 weekjes en hij begint nu ook te krijsen na elke voeding en boeren tussendoor is net als bij jou een crime..... Dus sinds gisteren doen wij de helft standaard voeding en de helft forte, dit om krampjes te voorkomen en binnen twee weekjes zijn wij dan volledig over op de forte. Mijn ervaring is gewoon geweldig, ik zou niet met 1 schepje doen ik zou het gewoon fifty fifty doen, dan kun je zien hoe je kindje hierop reageert en is dit goed dan kun je volledig overgaan.

hoi,

onze zoon is negen weken en zit al vanaf het begin aan nutrilon forte, hij krijgt gewoon een volledige fles met deze voeding..hij drinkt op het moment 140 water en 5 scheppen nutrilon forte...
ik weet niet of je hier wat aan hebt..maar ik merk dat die kleine van ons het erg goed doet op forte..de eerste week was echt een ramp wat betreft voeding omdat hij maar bleef huilen..nu is meneer tevreden..
succes....

hallo
julian krijgt 5 voedingen waarvan 1 forte is zijn laaste fles namelijk meneer slaapt veel langer is is dus uit geruster als hij beneden komt.
in die laatste fles gaat 180 water normaal 6 schepjes voeding maar ik doe er 1 schepje extra bij op aan raden van vrienden van ons die deden dat ook zo nooit geen problemen scnachts ofzo tuurlijk huilt hij al en toe wel eens maar normaal gesproken slaapt hij gewoon netjes snachts.

Terug
Bovenaan