Mijn zoontje van 12 weken krijgt vijf voedingen op een dag, waarvan drie keer flesvoeding. Hij krijgt per voeding 200 ml nutrilon standaard. Dit drinkt hij razendsnel op. Tussendoor een boertje laten is een drama, hij blijft krijsen omdat hij wil drinken, waardoor het boertje negen van de tien keer niet lukt. Wanneer hij zijn fles op heeft, blijft hij echter nog steeds krijsen van de honger. Dit weten we dan wel redelijk te sussen met een speentje, maar ik denk erover toch eens te gaan proberen nutrilon forte te gaan geven. Ik wil 1 schepje gaan vervangen door forte en kijken hoe dit gaat. Nu vraag ik me echter af hoe jullie dit doen, aangezien een eenmaal geopende verpakking maar 4 weken houdbaar is. Met die drie schepjes die ik per dag wil gaan geven, lukt het dus nooit dit op tijd op te maken. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde om dat dan telkens weg te moeten gooien. Hoe doen jullie dat, want ik heb wel vaker gelezen dat er mensen slechts een schepje per voeding vervangen.