Nutrilon-HA of AH eigen merk

Hallo fles-moeders,

Onze dochter is nu ruim 11 weken en krijgt al vanaf de eerste dagen Nutrilon-HA-1 (hypo allergeen). Nu zag ik vorige week bij Albert Heijn dat er van het eigen merk ook een HA voeding bestaat die geschikt is van 0-6 maanden en die is maar liefst € 5,60 per verpakking goedkoper. Dat scheelt me toch net effe iets teveel... Zijn er moeders of vaders die hier ervaring mee hebben? Bevalt het net zo goed als de Nutrilon-HA-1 ?

Groetjes.

ik gebruik kruidvat extra care ook HA dit scheelt 6 euro per pak. (kruitvat is 9.30 per pak) Prima voeding.
Alle voeding is goed want het moet aan de nederlandse norm voldoen betreft kindervoeding dus zou zeker overstappen als ik jou was. Ik heb voor kruidvat gekozen omdat wij hier vlakbij een kv hebben en geen ah. Voor een ah moet ik altijd met de auto nl.

ik ben een januari mama en een juni 2011 mama
maar wou hier toch even op reageren :)

Ik heb altijd voeding van de Etos gebruik! hypoallergeen scheelde 5.99 met Nutrilon...dat verschil vond ik te veel!! en altijd prima gegaan!!

het is wel zo dat je dan op dat merk moet blijven zitten. je kan niet continue overstappen op andere merken. dat zij de cb-arts tegen mij

@linn1984: was ik ook niet van plan. Ik ben inmiddels overgestapt en onze dochter lijkt de voeding vooralsnog goed te verdragen, dus dan blijven we hier maar bij! Was wel even wennen met én andere voeding én een andere speen omdat ze inmiddels (bijna) 3 maanden was én na een paar dagen ook nog grotere hoeveelheden in de fles, maar nu gaat het meestal goed. Soms komt er meteen na de voeding wat terug, maar da's ook alles...

hoi

mijn dochter heeft de ah voeding de ha-1
het is perfect geen problemen gehad met de overstap van nutrilon naar ah
dus ik kan het je aanraden
groeten patricia

Terug
Bovenaan