Hoi!
Ik heb even wat vraagjes over de voeding van Nutrilon.
Ons zoontje krijgt op dit moment Nutrilon hypo-allergeen.
Maar heeft de eerste 4 dagen de gewone Nurilon gehad,omdat ik toen nog in het ziekenhuis was.
Hij heeft geen last van de verandering gehad.
Alleen nu is er een mevrouw van het cb hier geweest en zij vond het raar dat we die hypo-allegeen voeding gaven..er zijn niet echte allergieen binnen onze fam.
Ook zit er 6 euro verschil in de voedingen,dit vind ik vrij veel.
Dus nu heb ik weer een pak gewone Nutrilon gekocht en wil nu toch graag overstappen op deze voeding.
Ik hoop natuurlijk niet dat ons mannetje hier last van krijgt.
Wat adviseren jullie??
Ook maakte ik eerst de voeding voor 24 uur klaar,dit kon volgens de kraamhulp...
Maar het advies van het cb is niet voor 24 uur klaarmaken,en ook gewoon met kraanwater(dus niet afgekookt) klaarmaken.
Het is zo verwarrend..de een zegt dit de ander dat...hoezo wordt je hier onzeker van??
Hebben jullie enig idee???
Alvast bedankt!!
Liefs,Swinnie
Ik heb even wat vraagjes over de voeding van Nutrilon.
Ons zoontje krijgt op dit moment Nutrilon hypo-allergeen.
Maar heeft de eerste 4 dagen de gewone Nurilon gehad,omdat ik toen nog in het ziekenhuis was.
Hij heeft geen last van de verandering gehad.
Alleen nu is er een mevrouw van het cb hier geweest en zij vond het raar dat we die hypo-allegeen voeding gaven..er zijn niet echte allergieen binnen onze fam.
Ook zit er 6 euro verschil in de voedingen,dit vind ik vrij veel.
Dus nu heb ik weer een pak gewone Nutrilon gekocht en wil nu toch graag overstappen op deze voeding.
Ik hoop natuurlijk niet dat ons mannetje hier last van krijgt.
Wat adviseren jullie??
Ook maakte ik eerst de voeding voor 24 uur klaar,dit kon volgens de kraamhulp...
Maar het advies van het cb is niet voor 24 uur klaarmaken,en ook gewoon met kraanwater(dus niet afgekookt) klaarmaken.
Het is zo verwarrend..de een zegt dit de ander dat...hoezo wordt je hier onzeker van??
Hebben jullie enig idee???
Alvast bedankt!!
Liefs,Swinnie