Nutrilon niet leverbaar, overstap Friso?

Hoi,

hier in de omgving is Nutrilon Hypoallergeen tijdelijk niet leverbaar, tja nieuwe verpakking...


Als ik wil overstappen op Friso hypoallergeen kan dat dan zomaar of niet?

Ik hoorhet graag.

Groetjes Astrid
 
Hoi,

Mijn zoontje kreeg eerst ook Nutrilon (gewoon) maar ben toen in een keer overgestapt op Friso. Dit ging goed. Ik weet niet hoe het zit bij hypo-allergene voeding maar volgens mij moet dat niet heel veel verschil uitmaken. De ontlasting van mijn zoontje werd wel zachter door Friso opvolgmelk, maar dat was voor hem wel prettig. Hij liep soms rood aan bij het persen...
Je zou eventueel (als je nog Nutricia overhebt) eerst kunnen gaan mengen om zo te overstap geleidelijk te laten verlopen.
Friso is trouwens ook veel goedkoper dan Nutricia.

Succes!

Groetjes,
Marieke
 
Hoi Kootje!

Omdat ook ik erover zit te denken om mijn dochtertje Minoes een ander merk kunstvoeding te gaan geven (Nutrilon wordt te duur, vind ik), heb ik gisteren op de JongeGezinnenBeurs aan de voedingsdeskundigen van Nestlé gevraagd of je zo over kunt stappen van het ene merk op het andere merk. Dat is geen probleem, zeiden ze..mits je niet elke week van voeding veranderd en van standaard naar standaard OF van standaard naar hypo- allergene voeding gaat!

Omdat jij van Nutrilon hypo- allergene voeding op  Friso hypo- allergene voeding  wilt overstappen, weet ik niet of het dan ook probleemloos gaat..misschien zou je de voedingslijn van Friso kunnen bellen, dan weet je tenminste zeker of het kan of niet!

Hoop dat je  er  wat aan hebt.

Veel liefs,
Jacomien  

 
Terug
Bovenaan