nutrilon of friso

kan mij iemand zeggen wat het verschil is tussen nutrilon en friso flesvoeding?de prijs scheelt namelijk 3 euro zoiets,en wat gebruiken de meeste van jullie?
 
Bij ons op het CB zeggen dat er nagenoeg geen verschil is tussen Nutrilon en Friso. Onze zoon (nu 3 jaar) heeft altijd Friso gehad, dit naar volle tevredenheid. Onze dochter (3 maanden) krijgt sinds kort volledige flesvoeding van Nutrilon. Daar had ik voor haar geboorte een pak van gekocht voor als de bv niet zou lukken, ik weet zelf eigenlijk niet waarom ik geen Friso heb gekocht.
Ik heb pas wel geprobeerd over te stappen op Friso, maar ze kreeg gelijk darmkrampjes. Op het CB zeiden ze dat het niet kon komen door de overstap van Nutrilon op Friso, maar door de overstap van borst naar fles. Aangezien wij net een 'lastige' periode met onze dochter achter de rug hadden (veel huilen, weinig slapen) hebben wij vooralsnog het zekere voor het onzekere genomen en krijgt ze Nutrilon ook al is dat inderdaad flink duurder. Zodra ze aan de fruithap enzo begint en haar darmpjes wat 'sterker', gaan we nogmaals proberen over te stappen op Friso.
 
bij mijn oudste gebruikte ik nutrilon ( ze is nu 3 en half ) maar bij mijn andere dochter nu bijna 10 maanden gebruik ik nu friso ook vanwege de prijs   maar ze merkt er geen verschil in op het cb zeiden ze ook dat er geen verschil in zat tussen nutrilon of friso ik betaal nu 7,69 per pak bij de jumbo voor friso en af en toe bij de DA waar ze dan een aanbieding hebben 2 pakken voor 13,98
 
Hoi

Ik gebruik Friso voor onze dochter. Dit tot volle tevredenheid. Ik wist al dat ik flesvoeding zou gaan geven. Hier raadde de kraamzorg Friso aan ivm hardheid water. Deze dus maar gekocht en het bevalt. Dat als je borstvoeding hebt gegeven ook het beste Friso kan doen, omdat dat qua smaak het beste erop lijkt. Heb dit ook van horen zeggen.
Bij ons kost de Friso bij het kruitvat en de jumbo 6.95 Dat is dus ook een groot prijsverschil met Nutrilon.

Groetjes Jannie
 
gelden deze prijzen ook voor friso 1 comfort ik betaal namelijl 9.99 zowel bij super de boer als bij de etos. maar voor zo'n prijsverschil rij ik graag even naar de jumbo ook al is dat niet al te dicht in de buurt

groetjes nancy
 
hoi
Ook wij zijn overgegaan op Friso, een principe kwestie was het eerst. Nadat de verpakking van nutrilon zoveel duurder was geworden. Wij gebruikten omneo ivm enorm harde ontlasting, en wat bleek met friso was de ontlasting in een keer normaal, wel zo prettig voor onze dochter. Friso kost hier bij de superdeboer 7.69 zowel 1, 2 als friso 3 en de nutrilon 12.49.
 
Wij zijn overgestapt op Friso nadat we toevallig bij de Hoogvliet zagen dat deze daar 6,99 is. Op dat moment was onze dochter twee weken en we hebben op aanraden van het CB de Nutrilon opgemaakt door het te mixen met friso en zo langzaam over te gaan op friso. Indeerdaad vonden wij het verschil met de Nutrilon a 12,49 van de super ook wel erg veel.
 
Terug
Bovenaan