nutrilon of friso??

Hoi Meiden
Ik ga overstappen van borst naar flesvoeding.
Maar nu de vraag; neem ik nutrilon of friso?
Iets in mij zegt friso, maar vraag niet waarom...

Wat vinden jullie, of wat is jullie ervaring?

Groetjes
Pauline

Hoi,

Ik geef vooral (nog) borstvoeding, maar 's avonds krijgt Hjerre een flesje Friso van mijn man. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar ik denk ook dat het niet uitmaakt wat je je kleine geeft.

Groetjes Han

hoi,

ik ga nu bv en fv combineren.

Ik moet namelijk morgen weer beginnen met werken en heb eigenlijk niet zoveel zin om aftekolven op het werk en dan weer mee naar huis te nemen.
Vervolgens de volgende dag weer naar oma mee te nemen, lijkt me niet echt bepaald goed voor de melk.
Dus de dagen dat ik niet werk bv en als ik werk fv.
En ik ga ook friso gebruiken.
Bij kevan heb ik ook friso gebruikt, beviel goed dus daarom nu ook weer.
En scheelt ook een hoop in  geld in vergelijking met nutrilon.

groetjes kim

maakt volgens mij niet zoveel uit.
wij gebruiken nutrilon.
ik geef vanaf het begin flesvoeding en dit sprak mij het meeste aan!
ze hebben vaak aanbiedingen,maar dan wel vanaf 6 maanden.
(zal friso ook wel hebben,maar daar heb ik nooit zo opgelet)

wij gebruiken Friso. Ik denk ook dat het weinig uitmaakt, hoor.
Wel heb ik een paar keer gebeld naar de infolijn van Friso omdat ik voedingsvraagjes had en zij helpen je daar heel erg goed.

liefs
di silva

Hoi,
Wij gebruiken Nutrilon. Wij hebben gekeken naar de verkrijgbaarheid. Ook bij tankstations en nachtwinkels en zo. Toch wel handig als je een keertje een probleempje hebt, dat je makkelijk aan de juiste voeding kan komen. Vandaar dat we ook niet hebben gekozen voor Kruitvat eigen merk. Als die dan is uitverkocht of je bent op zaterdag net te laat bij de winkel heb je een probleem.

Natuurlijk alleen als je zo'n vergeetachtige mama bent als ik. Als je heel handig en punctueel bent, dan kun je daar nooit problemen mee krijgen en maakt het natuurlijk niets uit.

Maar in het kort mijn tip: kijk wat het makkelijkste te krijgen is bij jou in de buurt.

Groetjes,
Evelien

Volgens mijn CB maakt het niet uit of je friso of nutrilon gebruikt (of similac maar dat is niet overal verkrijgbaar). Friso is goedkoper en bevalt mij uitstekend.

Voor degene die al Friso gebruiken. Bij de Albert Heijn is het nu net zo goedkoop als bij het Kruidvat. Voorheen scheelde het maar liefst 45 cent

Terug
Bovenaan