Nutrilon omega of Frisso bij de borstvoeding??

Hoi Mama 's Gebruikt iemand nutrilon omega is die wel goed en kan het gebruikt worden met de borstvoeding ik geef borstvoeding en daar bij af en toe en s'nacht frisso maar ik heb gehoord dat ze beter slapen en beter groeien met nutrilon omega maar zal ik naar nutrilon overstappen met borstvoeding mijne is nu 10 weken oud en denk dat borstvoeding niet altijd genoeg heb en slapen ze met die nutrilon omega echt beter. Want hij slaapt alleen maar 4 of 4.5 uurtjes. En hij krijg niet meer dan 90 cc binnen bij de laatste van een fles en dan slaapt hij maar 4 of 4.5 uurtjes door met frisso daarna ga ik verder met de borstvoeding en dan wilt hij om de 2 a 2.5 uurtjes aan borst wat moet ik doen wat raden jullie mij aan helpp !!

Ik zou niet zomaar Omega gaan geven en als je wlt combineren moet je Hypo-allergeen voeding bij geven want dat komt het dichtste bij de borstvoeding in de buurt.

Succes

Hmm, dus dat is beter eigenlijk maar, ik zit te twijvelen ik wil niet steeds wat anders geven gebruikt u het zelf??
hypoallergeen van nutrilon toch?? en hoe zal ik het gaan combineren kunt u daarvan wat tips geven zal ik bij elke borstvoeding geven of alleen snacht en slapen ze er goed mee ??

groetjes kubos

Ik gebruik zelf hypo-allergeen voor mijn zoontje en in het ziekenhuis toen ik daar lag met hem deden ze de borst voeding aanlengen met de hypo-allergeen omdat ik niet genoeg eruit kreeg met kolven.

ze hebben indd van nutrilon de hypo-allergeen maar ook van Friso zover ik dat weet maar ongetwijfeld hebben ze ook andere merken.

mijn zoontje doet het goed op de hypo...mijn 1ste zoon heeft het ook gehad en deed het ook perfect erop.

Ik zou niet gelijk een hele fles hypo erin doen bij de kleine maar indd gaan aanlengen zodat de kleine wel kan wennen aan de voeding.

Gewoon steeds meer hypo voeding door de borstvoeding gaan doen in de fles waar door de kleine wel rustig kan wennen eraan.

Succes

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan