Nutrilon Omneo Comfort 1: welke Dr. Brown speen?

<p>Dag allemaal,</p><p>In overleg met cb wil ik graag Nutrilon Omneo Comfort 1 gebruiken voor mijn zoontje. Alleen toen ik het hem vanmiddag wilde geven, bleek de voeding te dik voor de speen van de Dr. Brown-fles (speen nr. 1). Ik heb ook speen nr. 2 geprobeerd, daar leek nog steeds nauwelijks wat uit te komen. Nr. 3 was juist weer veel te snel, kindje verslikte zich steeds.</p><p>Heeft iemand hier tips of ervaring met welke speen goed is om te gebruiken met Omneo Comfort?</p><p>Alvast veel dank!</p>
 
Wij zijn met speen 2 begonnen  maar aangezien  mijn zoontje  toen 45 min over  zn fles deed en vaak  te moe was om heel zn fles leeg te drinken daardoor zijn we toch  overgestapt  op speen  3 en dit gaat goed nu   zijn we begonnen  met helft speen 3 helft speen 2 dat die niet weer opnieuw  krampen  zou krijgen door het te snelle drinken .
Maar als  bij jou dokter brown speen 3 te snel gaat   en 2 ook geen optie is misschien kun je dan een andere fles proberen difrax speen  1 zit volgens mij weer tussen de speen 2 en 3 van dokter brown in.  
Mijn zoontje is nu 4 maanden en is met de 8 weken begonnen met het omneo voeding
 
 
Terug
Bovenaan