Nutrilon omneo en rijstebloem welke speen

<p>Hoi,</p><p>Ons meisje is inmiddels 17 weken en krijgt nutrilon omneo. Nu zijn we aan het proberen haar ooknrijstebloem te geven. Maar we stuiten op een speenprobleem. We hebben de brown flessen maar zelfs de fase 4 speen is te klein voor de omneo met rijstebloem. We doen 10 gram door de fles van 180/6. </p><p>De volgende spenen hebben we al geprobeerd:</p><p>Brown 3, 4, Y</p><p>Difrax 123, xl </p><p> </p><p>Iemand het verlossende antwoord? Nu drinkt ze namelijk de fles niet leeg omdat het te vermoeiend is......</p><p>Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Mama van Shelly </p>
 
Toen mijn dochter tussen 2 spenen in zat (speen 2 te klein maar in alles verslikken met speen 3) heb ik wat gaatjes bij speen 2 bijgeprikt. Hebben wel meerdere keren moeten bij prikken en gaatjes iets groter maken voordat het goed ging. Misschien kun je dat proberen?
 
[quote quote=10206765]Toen mijn dochter tussen 2 spenen in zat (speen 2 te klein maar in alles verslikken met speen 3) heb ik wat gaatjes bij speen 2 bijgeprikt. Hebben wel meerdere keren moeten bij prikken en gaatjes iets groter maken voordat het goed ging. Misschien kun je dat proberen?[/quote]
Bijprikken. Daar heb ik niet aan gedacht. Heb nu wel de 4 speen groter gemaakt met een sate prikker. Scheelt wel iets. 
 
Terug
Bovenaan