Nutrilon omneo ervaring

Ik ben dit gaan gebruiken oa. omdat mijn dochter een moeilijk stoelgang had. Ik heb de eerste paar weken de oude voeding langzaam afgebouwd. Dus als ik 180*6 gaf, 4 scheppen andere voeding en dan 2 scheppen omneo gedaan zodat het maagje eraan kon wennen. Daarna 3 scheppen omneo en 3 van de andere etc. Dit zo opgebouwd. Werkte prima! Echt veel baat bij raad. Heel ander kindje kreeg ik er voor terug.

Bij ons werkte het ook heel goed. We hebben het ook rustig aan opgebouwd. Voorheen moest hij regelmatig spugen tijdens het poepen, dat was over toen we helemaal over waren op omneo. Tegen de tijd dat hij een maand of 10 was, maakte de flesvoeding niet meer zo veel uit.

Hier niet omneo maar de extra care van kruidvat merk (zelfde idee), ivm hele erge krampen en dikke ontlasting van dochter. Werkt super goed. Ontlasting werd er de eerste week wel erg waterig van, maar nu ze gewent is weer normaler. Krampen zijn ook een stuk minder geworden!

Ik heb dit gebruikt hij m'n eerste 

Die had ontzettend veel last van krampen. 
Toen we deze voeding gingen gebruiken was het zo goed als over en kregen  we een heel andere baby!!
Dus mijn ervaring is erg positief !

Ongeveer na een maand merkte ik verschil. Vaak daarvoor al wat meer rustigere momenten. Het duurt eventjes omdat de opbouw naar de “nieuwe” voeding ook niet zo 123 gaat

Terug
Bovenaan