nutrilon omneo

hay hay

wie van jullie heeft ervaring met nutrilon omneo? ik geef mijn baby's die al 2 weken omdat ze last van krampjes hadden. maar volgens mij hebben ze nu meer pijn en ze zijn nu 3 dagen zonder ontlasting ze hebben echt pijn . licht het aan het melk of toch niet   wie heeft ervaring mee . wat raden jullie mij . ik vindt het echt zielig voor ze en ik wordt helemaal paranoid want ze blijven maar huilen . wie kan mij aub helpen

hoi.

Ik heb biet hetzelfde gehad, maar ik ben wel overgestapt op andere voeding. wel van nutrilon maar dan gewoon iets anders.
Ik ben niet meteen overgestapt, ik heb eerst gemengd. de helft van het een en de helft van het ander.
Dat kreeg ik ook als advies anders kunnen ze inderdaad last krijgen van krampjes en ik moet zeggen dat werkte bij mij perfect.

succes

hallo jantje ik heb bij gerrit die 11 weken oud is omneo gebruikt van wege de moeilijke ontlasting nou dat ging goed   omdat het ook helpt bij licht spugen dacht nou dat is ook mooi mee genomen niet waar   dus niet want het blijkt dat gerrit reflux heeft heb afgelopen weekend met gerrit in het ziekenhuis door gebracht hij moest daar blijfen voor opservatie nou heeft hij voeding ar deze voeding wordt dik in het maagje want als gerrit op zijn rug lag dan kwam de voeding omhoog waardoor het dan in de luchtwegen terecht komt zijn lucht klepje sluit niet goed maar kan het wel ontgroeien   heb nu het bedje op klossen staan en ook de box wat ik er mee wil zeggen verander nooit van voeding zonder met je cb te overleggen heb verder geen klachten van omneo maar ik kan nergensa vinden over reflux groetjes eppie

Wij hebben vanaf het begin similac gegeven maar na 2 weken kreeg ze
krampjes, en de ontlasting was echt dik. Haar anusje ging kapot. We
zijn direct overgestapt op Omneo en de krampjes verdwenen, ontasting
werd zachter maar nog steeds maar om de 3/4 dagen. Ik geef altijd wel
10cc per fles meer aan water. Verder geef ik er nog druppesl van VSm
bij Kindicol dat maakt de ontlasting zachter. He kan wel 2 weken duren
vor de voeding uiteindelijk aanslaat.

Suc-7

Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan