nutrilon omneo??

A

Anoniem

Guest
hoi ff een vraagje. zit in nutrilon omneo ook johannesbroodpitmeel?? deze voeding kan je toch gebruiken als het kindje moeite heeft met de ontlasting??

groetjes sibje

oke nu ff wat meer mn dochtertje huilde
ze heeft al bijna vanaf het begin moeite met haar ontlasting. hier ook wel vaker neer gezet.
alles wat ik probeer helpt gewoon niet. extra water, kiwi, sinaasappel, lactulose, vsm druppels, insmeren met vaseline. ik ben het zat!!!
ze heeft zaterdag een kleine poepbroek gehad. ze heeft de eerste druk eraf gehaald en is toen weer gestopt omdat het zeer deed. nu zit ze al de hele ochtend te steunen en te kreunen en te huilen. ze moet wel maar het lukt haar gewoon niet. ik kan er echt wel om huilen inmiddels vind het zo zielig
ik geef haar nu nog friso normaal. in de friso voor de moeilijke onlasting zit johannesbroodpitmeel en dat werkt bij haar nog meer verstopping op. daarom dus mijn vraag of dat ook in de nutrilon omneo zit.

groetjes een mama die het compleet zat is.

hallo,

Ik heb mijn dochter na veel gedoe met veranderen van voeding uiteindelijk vanaf twee maanden tot haar 6e maand omneo gegeven omdat, zij veel last had van krampjes en inderdaad wisselende soms harde ontlasting had, vanaf dag een was dit voor mij en voor mijn buurvrouw die ook een dochtertje heeft die daar last van had een wondermiddel, voor de ene werkt het voor de ander niet het is vervelend om te zeggen maar je moet het gewoon proberen en kijken of het iets voor je kindje is, de johannes brood pitmeel deed ik er apart bij omdat mijn dochter van de omneo meer ging  spugen en die jhbp zorgde dat dit  minder werd en haar ontlasting werd zeker zachter, als je met de omneo begint zal je ook zien dat ze groene poepluiers heeft( sorry ) dit is normaal en wat dunner is het allemaal omdat de omneo al voor een deel voorverteerd is, hopelijk heb je hier iets aan.

groetjes bianca  

Terug
Bovenaan