Nutrilon opvolgmelk lost niet op?

<p>Hi, </p><p>Wij gebruiken sindskort Nutrilon opvolgmelk, hiervoor AH voeding 1. Mijn zoontje lijkt hierdoor minder last te hebben van obstipatie, dus fijn, maar het lijkt erop dat het poeder niet helemaal oplost waardoor wat bezinksel de speen verstopt tijdens de laatste 20-30 ml. Het zijn geen klontjes, het is echt een soort residu.</p><p>we gebruiken al 10cc extra, water van 37C, roeren het goed door, dr Brown speen fase 2 (3 is nog net te groot). Toch heb ik elke keer dat bezinksel aan het eind. Herkenbaar? Iemand tips?</p>

Dit hadden wij alleen toen het water niet warm genoeg was. Ze zeggen 37 graden, maar dat is toch vrij koud om te laten oplossen. Wij maakten het water dus toch iets warmer. We hebben inmiddels twee blakend gezonde kinderen van 1 en bijna 3, dus voedingstoffen hebben ze genoeg binnengekregen ?

Hoi!
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wist je dat Nutricia (van Nutrilon) een hele goede klantenservice heeft? Je kunt ze whatsappen met de probleem en dan geven ze je advies. Ik heb ze zelf een keer vragen gesteld over hun pap die te dik werd en toen hebben ze goed met me meegekeken met foto's via whatsapp etc.
Dus zeker een aanrader om hun even te vragen, zij weten het meest van hun eigen voeding!

Terug
Bovenaan