Nutrilon Opvolgmelk

Hallo Allemaal,

Even een mededeling: Nutrilon opvolgmelk heeft een nieuwe actie! Als je vijf verpakkingen Nutrilon opvolgmelk koopt, krijg je 25 euro teruggestort op je rekening!! Wauw, zul je denken, maar nee. Mijn zoontje is 7 maanden, krijgt Nutrilon, maar te oud voor de actie. Die geldt alleen voor zwangere vrouwen van 8,5 maand en voor baby's van 5 maanden. Belachelijk!! Wie heeft er nog meer nare ervaringen met Nutrilon en stapt ook over op andere voeding??
 
Hoi,
Wat een belachelijke discriminerende actie van Nutriolon. Dus als je 8 maanden en 1 week zwanger bent dan heb je pech????? En je kindje 6 maanden heb je ook pech???
Waar slaat dit op
groetjes Chantal
 
Inderdaad een belachelijke actie.
Ze (Nutricia) zijn vandaag trouwens ook weer in het nieuws geweest in verband met een kortgeding tegen Kruidvat. Nutricia had een kortgeding aangespannen omdat ze beweren dat Kruidvat bestanddelen in hun melkpoeder hebben zitten waar Nutricia zogenaamd  octrooi op heeft. Dit heeft de grote kindervoedings-fabrikant verloren!! Ghe, ghe, ghe...Nutricia is ongeveer 100 jaar marktleider op dit gebied en ik hoop dat ze wat meer concurrentie krijgen.

Groetjes Marieke
 
Ik heb een persoonlijke  brief van Nutricia gekregen met een bon daarbij. Die kon ik terugsturen met de kassabon van 5 verpakkingen erbij. Als het goed ik krijg ik de 25 euro. In de brief stonden geen voorwaarden zoals zoveel maanden zwanger of kindje van 5 maanden.
Afwachten maar of ik het krijg.

groeten, Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hoi allemaal,

Omdat het mij niet lekker zit, dat mijn kindje 7 maanden is en dus niet kan deelnemen aan de actie, vraag ik mij af of er meer kindjes zijn van 7 maanden, maar  die wel kunnen deelnemen aan de actie. Ik hoop dat ik meer reacties krijg.
 
Hoi!
Ik heb de 25 euro teruggekregen, supersnel want 1,5 week geleden bonnetje opgestuurd. Jamey is 6,5 maand. Vreemd dat 2 weken zoveel verschil maakt. Ik kreeg van hun een brief omdat ik me heb ingeschreven bij Nutricia club (of iets dergelijks0>
Succes ermee het is veel geld toch!
Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Terug
Bovenaan