Nutrilon & ouder dan een jaar

Hoi, Caspar wordt eind deze maand een jaar en krijgt 's ochtend Nutrilon bij de pap en 's avonds voor het naar bed gaan. Hoe doen jullie dat bij jullie kindjes als ze ouder dan een jaar zijn? Direct gewone melk? Of toch Nutrilon 4? Of toch iets anders?

Ik was dinsdag bij het cb voor check en prikken en zij vertelden mij dat hij nu gewone melk mag.
Dit krijgt jochem al ff hoor vanaf 9 maand al volledig gewone melk en nu sinds 1 maand soya omdat hij daar beter op reageerd.
Ik vind alles na de opvolgmelk sponseren van.....maar dat is persoonlijk.
Zou gewoon een keer gewone melk proberen of half half en zo opbouwen......
Volg je gevoel hierin, gaat het verder goed met je kereltje.
Je hebt het maar mooi gerooid zo alleen het 1ste jaar jullie zijn vast een mooi team samen!

Ik blijf wel gewoon opvolgmelk geven. Heb al een paar keer gewone melk geprobeerd, maar hij griezeld ervan. Heb zelfs de melk met smaakjes al geprobeerd, maar alleen van de bananensmaak neemt hij een paar slokjes. Daarna gooit hij zijn beker weg. De opvolgmelk drinkt hij wel goed dus ik blijf dat maar gewoon geven. Nou drinken zijn vader en ik allebei ook geen melk (oma trouwens ook niet hahaha) dus ik begrijp het wel hahaha. Ik vind het ook echt vies.

Ethan zal gewoon de ochtend en avond fles nutrilon houden en smiddags bekker melk

Ik flesvoeding zit toch wat extra vitaminen enzo dus zo lang hij wil waarom niet

Terug
Bovenaan