Nutrilon pepti mengen met kruidvat fv

Hallo meiden,

Ik heb en vraagje. Mijn dochtertje is inmiddels 11 weken oud. Zij krijgt nu sinds een aantal weken nutrilon pepti om te kijken of dat ze een koemelkallergie heeft. Nu weten we inmiddels dat het waarschijnlijk geen koemelkallergie is. Nu wil ik dalijk wer gaan overstappen op de standaard fv. Maar ik hoor van verschillende mensen dat de fv van het kruidvat zelf ook goed is. Nu wil ik dat gaan proberen, maar zou ik dat kunnen gaan mengen met de pepti om zo de overstap kleiner te kunnen maken? Of kan ik gelijk overstappen op de kruidvat fv?

Ik ben benieuwd.
Groetjes van Elly ( mv Fabiënne 11 weken oud)
 
Hoi, bij mijn zoontje dachten ze ook dat hij koemelkallergie had. Van borstvoeding ben ik overgestapt op Hypo allergeen, daarna Pepti en toen zelfs op de Nutramigen. Het hielp niet, mijn zoon bleef huilen. Uiteindelijk in 1 stap weer naar de nutrilon standaard. Zelf geef ik hem nu wel forte. Ik heb dus niks afgebouwd. Bedenk wel dat pepti van nutrilon is, misschien dan beter om op de standaard nutrilon over te gaan? succes!!
 
Hoi Helen,

Bedankt voor je reaktie.
Mijn dochtertje had uitslag in haar gezichtje en had  een snotneusje. Waarschijnlijk is mijn wasmiddel hier de oorzaak van geweest. Sinds ik haar kleertjes in de neutral wast heeft ze geen klachten meer. Dus ik wil binnenkort stoppen met de pepti.
Klopt hoor dat het van nutrilon is. Hiervoor kreeg ze gewoon de standaard van nutrilon. Maar de fv van het kruidvat scheelt enorm in prijs. Het scheelt 4 euro op een pak. Vandaar dat ik de fv van het kruidvat wil gaan proberen. Maar ik wilde het gaan opbouwen en daarom de pepti mengen met de andere flesvoeding. Maar omdat het een ander merk is weet ik niet of dat wel zo slim is. Anders stop ik wel ineens met de pepti en ga ineen keer over op die andere fv van het kruidvat.

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan