nutrilon soja 2 uit de winkels

hoi hoi

is echt balen sverre doet het er erg goed op. je kan het alleen verkrijgen bij de etos bij ons. maandag ga ik de nutrilon bellen. mischien kan ik het nog zo krijgen. hij kan niks verdragen kwa andere melk. en ze moeten wel melk binnen krijgen.

nou doei doei lucy mama van sverre 21 10 2007
 
Een goede drogist of apotheek kan het nog gewoon voor je bestellen hoor!
Soja wordt alleen heel weinig verkocht omdat het bij een koemelkallergie voor aanvullende problemen kan zorgen en daardoor nog maar zelden gebruikt wordt.
 
He??? Wat hoor ik nou? Gaat het uit de winkels?
Dan ga ik maar snel een aantal pakken inslaan. Is een slechte zaak. Ik heb twee kinderen op de soyamelk groot gebracht en dat ging perfect. Voor Liv is het op het moment alleen nog maar als aanvulling op het gewone eten, maar toch! Heel vervelend!
Ga morgen meteen naar de Etos. Bedankt voor de tip enne...laat even weten wat Nutrilon voor reactie had op je telefoontje. Alvast bedankt.
Ivy
 
Hoi Lucy,
Nou, ik heb gelukkig een oplossing gevonden voor het geen-soya2-Nutrilon-probleem. Vandaag heb ik Alpro soya melk voor kids van 1 tot 3 jaar gekocht, warm gemaakt en geprobeerd. En ja hoor, Liv dronk het zonder problemen. Je kunt het ook gewoon warm maken en in een fles doen. Ze keek heel even raar, maar dronk het toen gewoon op. Ik wou dat ik dit eerder had gedaan, veeeeeeeeeeeeeel goedkoper, 1,79 per pak. Hoop dat het voor Sverre ook een oplossing is.
Groetjes,
Ivy
 
hoi ivy

heb nutrilon gebelt en is nog wel te krijgen bij een da drogist en de apotheek. gelukkig was effen bang.

nou dat hebben we al gebrobeerd de andere soja in pak maar meneer kan er niet tegen heel erg kwijlen en oo zo chagie.

maar dank je wel voor het advies.

doei doei lucy
 
Terug
Bovenaan