nutrilon te koop op marktplaats

hoi hoi mama's

ik ben sverre en mijn mama koopt mijn voeding via mp. is zo handig scheelt veel centjes kan ze leuke dingen voor mij kopen. mischien is dat een idee voor jullie. de luiers scoort ze ook op mp.

mischien een goede tip. hebben jullie oook nog tips voor mijn mama?

doeid eoi lucy mama van sverre

quote: lucy07 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 20:51:18'));

hoi hoi mama's

ik ben sverre en mijn mama koopt mijn voeding via mp. is zo handig scheelt veel centjes kan ze leuke dingen voor mij kopen. mischien is dat een idee voor jullie. de luiers scoort ze ook op mp.

mischien een goede tip. hebben jullie oook nog tips voor mijn mama?

doeid eoi lucy mama van sverre

Nou Sverre, ik hoodat je ouder bent van 6 maanden. Want Nutrilon voor kinderen tot 6 maanden goedkoper verkopen via dingen als Marktplaats is namelijk wettelijk verboden!

Je mama kan heel veel centjes besparen als ze gewoon een goedkoper merk aan je geeft. Want die zijn namelijk even goed als die dure kunstvoeding!

Nou Sverre, ik hoodat je ouder bent van 6 maanden. Want Nutrilon voor kinderen tot 6 maanden goedkoper verkopen via dingen als Marktplaats is namelijk wettelijk verboden!

Je mama kan heel veel centjes besparen als ze gewoon een goedkoper merk aan je geeft. Want die zijn namelijk even goed als die dure kunstvoeding!

Maak je druk!!

Denk je nu echt dat mensen spontaan geen bv meer gaan geven als ze weten dat op mp misschien wel iemand zijn over gehouden busje Nutrilon verpatst??
Ik dacht dat alleen de nederlandse regering zo spastisch reageerde maar blijkbaar heb ik het mis...

Groetjes Saskia

Nee hoor, ik maak me niet druk.
En de Voedings- en Warenauthoriteit maakt zich ook niet druk over overgebleven pakjes die van eigenaar wisselen. Maar ze houden de boel wel in de gaten, en pakken handelaren (die partijen van 6 of meer aanbieden) echt wel aan!
Heel simpel: omdat het wettelijk niet mag.

Over spastisch gesproken... waarom moeten jullie altijd zo op elkaar vitten Dirksmama en Sas? Ik ben het ook vaak niet eens met andere mama's op dit forum maar ieder z'n mening denk ik dan maar...Met zoveel negativiteit naar elkaar verpesten jullie het een beetje voor de rest! Misschien kunnen jullie mailadressen uitwisselen en daar jullie persoonlijke meningsverschillen uitvechten?

Lucy, al heb ik er zelf niks aan i.v.m. bv, bedankt voor de tip!

Ok ik kwam misschien wat fel uit de hoek, maar ik vond het zo'n domper!
Sverre "typt" zo'n berichtje waar véél mama's die het op het moment een beetje crisis hebben, misschien wat aan hebben. En dan komt er gelijk weer zo'n opmerking over wet en regelgeving. Ik vind dat zo jammer!
Het is toch gewoon goed bedoeld zo'n tip? En die handelaren pakken ze dan zo maar een keer aan, maar val daar Sverre niet op aan,   denk ik dan..

Ik vind het sowieso een belachelijk iets dat er voor voeding onder de 6 maanden geen reclame mag worden gemaakt. Ik denk dat de nederlandse vrouw echt wel in staat is om de goede keuze te maken, daar hebben we de regering niet voor nodig lijkt me!
Maar dat is weer een andere discussie....

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om de sfeer te verpesten, sorry daarvoor!

Groetjes Saskia

quote: Sas95 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 13:18:36'));

Ok ik kwam misschien wat fel uit de hoek, maar ik vond het zo'n domper!
Sverre "typt" zo'n berichtje waar véél mama's die het op het moment een beetje crisis hebben, misschien wat aan hebben. En dan komt er gelijk weer zo'n opmerking over wet en regelgeving. Ik vind dat zo jammer!
Het is toch gewoon goed bedoeld zo'n tip? En die handelaren pakken ze dan zo maar een keer aan, maar val daar Sverre niet op aan,   denk ik dan..

Ik vind het sowieso een belachelijk iets dat er voor voeding onder de 6 maanden geen reclame mag worden gemaakt. Ik denk dat de nederlandse vrouw echt wel in staat is om de goede keuze te maken, daar hebben we de regering niet voor nodig lijkt me!
Maar dat is weer een andere discussie....

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om de sfeer te verpesten, sorry daarvoor!

Groetjes Saskia

Saskia, het is je meteen vergeven hoor :)
En ik snap het ook wel hoor... je reactie. Want die van Dirksmama vond ik ook niet gepast.
Ik geef zelf borstvoeding maar ook ik kan me erg ergeren aan de zgn 'borstvoedingsmaffia'. Ooit wordt er gedaan alsof kv vergif is ofzo... Iedereen heeft haar eigen goede argumenten om daarvoor te kiezen of niet. Het is dan ook fijn dat Lucy met een kostenbesparende tip komt!

Groetjes Marieke

zo zo zo haahhahaha ik breng weer wat in.

pffffffffff wat heb ik nou weer op men hals gehaalt. ja inderdaat andere voeding is goegkoper maar daar kan hij niet tegen en ja sverre is ouder dan 6 maanden. mensen waar maken jullie je druk om.

leuk om zo dingen neer te zetten op het forum. mischien een tip er staan ook luiers op.

doei doei lucy

Terug
Bovenaan