Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom ben je bang dat borstvoeding niet voldoende zal zijn?
Mijn kraamhulp zei toendertijd dat ze 5 dagen borstvoeding gaan proberen voordat er kunstvoeding bijgegeven moet worden als de kleine niet aan komt. Dus eventueel kan je ook eerst kijken of de borstvoeding goed op gang komt. Sowieso wel goed om over na te denken welke kunstvoeding je dan zou willen gaan geven, maar daar kan ik geen antwoord op geven, want bij mij gaat de borstvoeding gelukkig goed.
Ik denk ook wel dat het per persoon verschilt welke voeding beter bevalt.
MisscHien kunnen anderen je helpen bij de kunstvoeding vraag
Ik herken je vraag. Ik heb de eerste weken ook borstvoeding gegeven, maar heb toch ook in de kraamweek gevraagd aan kraamzorg welke kunstvoeding je het beste kan geven. Hun antwoord was: in principe maakt het niks uit. Er zit een keurmerk op en er zijn richtlijnen waaraan voldaan moet worden. Of het nou nutrilon of een huismerk is van de jumbo/lidl/kruidvat. Overal zit uiteindelijk hetzelfde in.
Omdat ik de borstvoeding uiteindelijk het lichamelijk te zwaar vond in combinatie met chronische vermoeidheid, zijn we na 4 weken overgestapt naar het huismerk van de Jumbo en ons mannetje doet het daar prima op
<p style="text-align: left;">Mijn zoontje was te vroeg geboren is nu alweer 1,5 en gezond en vrolijk mannetje borstvoeding moest ik op gegeven moment mee stoppen op advies van ziekenhuis en er werd mij verteld dat het merk er niet toe doet er zijn richtlijnen waar ze zich aan moeten voldoen dat telt voor alle merken uiteindelijk betaal je voor het merk!</p>
<p style="text-align: left;">Mijn zoontje heeft het altijd goed gedaan op kruidvat merk! Nu eet en drinkt hij over het algemeen wat wij ook eten en drinken dus in principe maakt het noet zoveel uit en is de vraag wat je er voor uit wil geven </p>