Nutrilon

Mijn zoon Duran van bijna 4 maand krijgt Nutrilon Forte. Drie weken geleden begon hij opeens te huilen tijdens de fles. Ik kwam erachter nadat ik met een nieuwe verpakking begon dat dit aan de voeding lag want toen ging het inees wel goed. Vorige week begon ik weer met een nieuw pak en weer begon Duran te huilen. Ik zag dat de productiecode van dat pak (bijna) hetzelfde was, Nutrilon weet hier inmiddels vanaf, ik moest n.l. het pak opsturen voor onderzoek
Mijn vraag is zijn er meer mensen die een soortgelijke ervaring hebben?

      groetjes Yvonne
 
Hoi,
Mijn ervaring met nutrilon in het algemeen is dat mijn zoontje ook altijd huilde, ik ben toen overgegaan op friso en toen was het over. volgs mijn cb is friso lichter verteerbaar.
Nutrilon forte is voor de hongerige baby he? Heeft je kindje geen last van verstopping (buikpijn..)? dat hoor ik vaker over voeding voor de hongerige baby... Mijn dochtertje poept ook wat  moeilijker dan zonder de friso extra.

Succes Doreen
 
verstopping heeft hij geen last van, het is puur een bepaalde produktiecode. Ik ben vandaag weer met een nieuw pak met een andere produktiecode begonnen en nu is er niets meer aan de hand, dus ik weet inmiddels wel zeker dat het aan de voeding ligt. Nu nutrilon nog, als er voor mij geen bevredigend resultaat uit het onderzoek komt, dan gaat de verpakking van afgelopen week naar de keuringsdienst en wil ik kijken of zij wat kunnen vinden. Ik denk dat ik dan ook overstap op friso
 
Zonde dat jullie al die dure merken gebruiken... CB adviseerde mij kruidvat eigen merk te gebruiken, uit onderzoek is gebleken dat het bijna dezelfde samenstelling heeft als nutrilon. Zij vermoede zelfs dat het het zelfde is en nutrilon een contract heeft met kruidvat. Als je kindje er niet tegn kan moet je het niet gebruiken natuurlijk, maar anders, gewoon proberen!!
 
die van mij doet het ook prima op kruidvat. ze is nu vier maanden en het gaat super. en ik lach me helemaal slap, want het spul kost haast niks in vergelijk met die dure merken. van nutrilon kreeg ze een heel moeilijke stoelgang en krampjes, terwijl dat nu inmiddels echt verleden tijd is. wel een aanrader dus.
 
Duran krijgt forte omdat hij niet genoeg heeft aan de gewone voeding( voor hongerige baby's) Je zou dan zeggen geef hem dan wat meer, maar helaas werkt dat zo niet. Ik zou ook heel graag de voeding van de kruidvat willen geven( ik denk ook dat dat hetzelfde is als de nutrilon) maar de kruidvat heeft geen voeding voor hongerige baby's alleen maar standaard en extra care

  groetjes Yvonne
 
Hoi Yvonne73,

Ze hebben inmiddels bij kruidvat (hier althans) wel voeding voor hongerige baby's,
ik stap ook over als mn voorraad friso op is..

Groetjes,

Jacqueline
 
Terug
Bovenaan