Nutrition pepti

<p>hoi allemaal,</p><p>ons zoontje heeft nu een week nutrition pepti in verband met het vermoeden van koemelkallergie. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie iets merkten?</p><p>Ons zoontje lijkt op het moment meer last te hebben.. Er komt veel melk naar boven (althans hij slikt veel) en heeft veel buikkrampjes. Hij kon 2/3 dagen niet poepen en toen hij had gepoept was hij weer vrolijk etc. Tot de volgende dag, nu heeft hij weer veel buikpijn. </p><p> </p><p>Ik ben een beetje radeloos. De kinderarts belt morgen, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Voordat hij nutrilon pepti kreeg, heeft hij het eerst mogen proberen met infacol. Dat ging even beter, maar dat begon te wennen en toen kreeg hij ook weer meer buikpijn. Ik vind het gewoon zo zielig, het is zo’n vrolijk kereltje maar heeft zoveel last van buikpijn. </p>
 
Hai,
Klinkt als heel herkenbaar. Bij ons duurde het 3 weken voor er resultaat was van met Pepti. Ik dacht ook, dit is het ook niet, hij blijft spugen, hij blijft last van z'n buik houden, hij blijft overstrekken na de voedingen en hij blijft onrustig. Maar na 3 weken namen de klachten af... 
Ik heb ook infacol gebruikt maar ik las weer ergens dat dat obstipatie kan veroorzaken, ben er toen mee gestopt maar was toen ook met Pepti begonnen en toen namen ook de obstipatie klachten af. Ik weet nog steeds niet of het van de infacol kwam. Obstipatie is ook een van de klachten die bij KMA hoort. 
Zo zielig om te zien he... Veel sterkte hoor. Mocht je nog vragen hebben,  hoor ik het wel.
 
Liefs, 
Michelle
 
Dank je wel voor de reactie. Ah Oke, dan is het toch even doorzetten denk ik. Wij zouden eigenlijk na twee weken een belafspraak hebben, dan zou het iets moeten doen. Maar zoals ik bij jou lees, is daar wat langere tijd overheen gegaan.  Ja het lijkt zelfs te verergeren, dus ik ging er van uit dat het dat dan ook niet was. Maar nog even doorzetten dus...  het is zo zielig. 
 
Terug
Bovenaan