Nutriton ervaringen

<p>Wat is jullie ervaringen met nutriton? En wat deed dit met de ontlasting hier namelijk veel hele dunne luiers, de huisarts zegt dat dit door de nutriton komt</p>

Hier ook dun maar niet waterdun en ook niet zorgelijk. Nu ons zoontje hapjes krijgt wordt de ontlasting wel dikker. Wij zijn heeel erg tevreden erover

Dat het goed helpt tegen het spugen en die dunne kak neem ik voor ‘lief’. Iets vaker verschonen, billetjes goed incremen en als het heel veel is een maatje grotere luier. Maar of het door de Nutriton komt??? 

De ontlasting veranderd veel. De ene keer is het dun en de andere keer wat dikker, maar niet zorgwekkend. Komt volgens mij wel door de Nutriton, maar denk niet dat het veel kwaad kan. Tenminste als het niet te dun word.. 
Ik vind Nutriton wel echt super fijn. Het spugen is gelijk opgehouden en hij drinkt niet meer zo gulzig als voorheen. 

Hier de ontlasting wisselend, ene keer echt super hard en de andere keer heel dun. En soms poept ze 1 keer in de 4 dagen, krijg ik ook niet echt een happy baby van ? 
Qua spugen helaas niet minder, ze heeft verborgen reflux en de voeding komt alsnog omhoog tot in haar keel en dan begint ze hevig te slikken en slikt en kauwt ze het weer weg. 

Terug
Bovenaan