nutriton (johannesbroodpitmeel) ook tegen krampjes ??ervaringen??

hallo,
mijn dochter is 13 weken oud, en nou heeft ze vanaf vorige week erg last van krampje en een beetje spugen vlak na de voeding. ook laat ze vaak zo'n 60 of zelf 90 cc staan! terwijl ze eerst nergens last van had.(vreemd) ik moet erbij zeggen dat het een erg bewegelijk kind is die al veel te veel wil.
vanochtend bij de cb hebben ze me aangeraden om nutriton te proberen zodat de voeding wat indikt en dat ze niet zo snel kan drinken en minder kramp zal krijgen.
ik gebruik ook een difrax fles zo'n kromme, met een maat small speen. maar omdat ze zo krachtig zuigt gaat het nog wat te snel voor haar
maar nutriton is toch alleen tegen spugen??
wie heeft hier ervaring mee?
groetjes susu
oja ik baker haar ook in omdat het zo'n bewegelijke meid is.
 
Hoi,

Krampjes kunnen veroorzaakt worden door onder andere te snel en te veel in een keer willen drinken. Máár daarnaast zijn de darmen ook nog niet zo goed ontwikkeld. Hierdoor hebben  baby's  in de eerste 3 maanden wat meer last van krampjes.
Nutriton maakt voeding dikker waardoor je baby minder snel kan drinken en het bindt de voeding in de maag zodat het uitspugen moeilijker wordt.
Zie voor meer informatie over het gebruik van Nutriton de ervaringen van moeders op dit forum. Je kan ook bladzijdes terug bladeren. Daar staat het één en ander geschreven.
Tevens kan je op de site van Nutricia  terecht voor informatie. Deze link gaat meteen naar de info over Nutriton.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan