Nutriton uit handel

Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft voor mij..

Nutriton is dus nergens meer te krijgen.. en onze kleine man heeft het echt nodig anders spuugt hij zóveel. Van de week bij de Etos geweest en de verkoopster vond het ook raar, dus ze had naar Nutricia gebeld en die zeggen doodleuk dat het uit de handel is maar dat we dan maar nutrilon A.R moeten kopen want daar zit het al in gemengd.
Allemaal leuk en aardig maar onze zoon krijgt pepti? dus daar hebben we niks aan. Bij de tuinen kan ik ook geen pure johannes broodpitmeel vinden. Dus ik hoop dat iemand nog een winkel of site weet die het wel verkoopt!

Je kunt proberen online te bestellen, misschien zijn er nog winkels met een voorraad. Maar even googelen levert ook verschillende opties, omdat het niet alleen gebruikt wordt voor babyvoeding, maar ook bij mensen met een beperking die moeilijk kunnen slikken/zich snel verslikken. Zo hier:
https://www.lowcarbcenter.nl/natuurlijk-natuurlijk-johannesbroodpitmeel.html?source=googlebase&gclid=Cj0KCQjwiZqhBhCJARIsACHHEH_5b-AxsAMt-kp4onBLWJzb7fLCTKc9thXSEqiqezXxTV80bDR8J8caAtYCEALw_wcB
Volgens de recensies gebruik je hiervan de helft ten opzichte van nutriton.
Succes! Heel vervelend als je kindje reflux heeft en je kunt niet de goede spullen vinden :(

Je kunt sorgente of Mediq proberen. Ik bestel daar voor mijn werk vaak dieetvoeding. Nutriton hebben beide in hun assortiment dacht ik. Weet niet alleen niet of het momenteel leverbaar is. Veel dieetvoeding is ook lastig te verkrijgen momenteel door oa gebrek aan grondstoffen.

Hoi 
Hier precies hetzelfde verhaal onze jongste van 8 maanden spuug ook heel veel en kan ook echt niet zonder broodpitmeel en gebruikt ook de pepti voeding  ik heb nu bij pharma besteld betaal je alleen wel 15 euro voor een pakje maar die hebben het nog wel Zolang het duurt zo balen dat het eruit gaat

Terug
Bovenaan