Nutriton

Hallo Allemaal,

we zijn bij 4 weken naar flesvoeding overgeschakeld. Nutrilon. Dit was eerst geen succes. Totdat we later Nutriton van het CB voorgeschreven kregen om te proberen i.v.m. spugen en ontlasting. Nu is onze dochter inmiddels 6 maand en moeten we over naar Nutrilon 2 opvolgmelk. Weet iemand of we de nutriton gewoon moeten blijven gebruiken of dat we dit moeten gaan afbouwen?

Graag jullie reacties.

Groetjes een moeder
 
Hoi, ik zit met een beetje hetzelfde alleen dan met Friso Comfort. Ik blijf gewoon Comfort gebruiken i.p.v. normaal. Ik denk dat dat voor mijn dochter het beste is... Groetjes een andere moeder.
 
Ik heb 2 flessen nutrilon 1 gemengd met nutrilon2 en daarna gewoon overgegaan op nutrilon2. Wel even kijken of je je kind hierop ziet reageren, maar in principe kun je gewoon overstappen.
 
als ik het goed begrijp bedoel toch het extra poeder door de fles zodat het wat meer indikt? ik heb dat ook altijd door de fles gedaan, toen ik overging op opvolgmelk ben ik steeds meer gaan minderen. mijn dochter is inmiddels 7 mnd en krijgt het nu niet meer. dit gaat prima.

succes
 
Terug
Bovenaan