Nutriton

Ik voeg nu enkele schepjes Nutriton toe aan de voeding tegen het spugen, maar nu krijg ik een ander probleem erbij. De ontlasting is gewoon diaree. Heel erg dun, terwijl het voorheen net klei was.
Ik hoor van andere dat de ontlasting juist zo moeilijk wordt hierdoor.
Of kan die dunne ontlasting bij mijn dochtertje een andere oorzaak hebben?

Gr. Denise
 
Hallo,
Onze zoon kreeg ook nutriton. Kreeg want toen hij last had van verstopping was hte een van de eerste dingen die eraf gehaald werd. Hij kreeg het om wat meer een vol gevoel te hebben in zijn maag (volgens het cb). Niet iedereen was het daarmee eens (van het cb) dus nu weer eraf. Hij is wel meer gaan spugen, maar niet extreem veel. Het toch vaak erg verschillend hoe een kind op voeding reageerd. Dat geldt ook voor de omnea de een gaat beter poepen en bij de ander werkt het absoluut niet. Als hij lang last blijft houden van de diaree zou ik wel contact opnemen met de ha of cb ivm uitdroging. Bij een lkeintje kan dat nl. snel gaan.
Groetjes
 
hoi denise,
bedoel je johannesbroodpitmeel?
Dat gaf ik mijn zoontje tegen het spugen en had daar soms ook diaree van maar dat ging na een poosje weer over op het cb zeiden ze dat dat niet erg was zolang hij voldoende dronk.
 
onze zoon heeft nog nooit harde ontlasting gehad (nu 10 weken)
hij krijgt alleen bv maar heeft 2 keer nutrilon gekregen, toen werd het iets dikker
ik heb begrepen dat dat helemaal niet erg is, maar misschien is het voor flesvoeding anders?
 
Terug
Bovenaan