nutrix/rijstebloem

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden stond er een bericht op dit forum over nutrix en dikke ontlasting bij baby's. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee? Onze dochter krijgt ook af en toe nutrix door haar voeding (ze is 5 maanden). Ze heeft 1 keer vrij dikke ontlasting gehad en had er ook zichtbaar veel last van. Het valt mij op dat elke keer als ze een beetje voeding met nutrix heeft gehad (nu 3 keer), koorts krijgt. Misschien heeft dit er helemaal niets mee te maken. Ik heb het ook aan de dokter gevraagd, maar die weet er ook geen antwoord op. Weet een van jullie of baby's op nutrix allergisch kunnen reageren?

groeten,
Diane
 
Ons zoontje is bijna 3 maanden en wij doen een beetje Nutriton door de voeding. Om te voorkomen dat zijn ontlasting problemen gaat opleveren voegen wij altijd per voeding 10 cc extra water toe. Tot nu toe gaat dit goed. Hij had in het begin wel last van vaste ontlasting, maar sinds dat extra water gaat het goed. En we geven heel af en toe een beetje venkelthee tussendoor. Helpt ook prima ! Misschien dat dit bij Nutrix ook werkt (Nutriton is voor de 1e 4 maanden en daarna kun je overstappen op Nutrix, vandaar dat ik denk dat het ongeveer hetzelfde zou moeten werken...) Groetjes Cato
 
Terug
Bovenaan