nutrix rijstebloem

A

Anoniem

Guest
hoi,

een vraagje,

ik heb vandaag nutrix rijstebloem gekocht voor in de fles, nu is mijn vraag (kan ik namelijk niet vinden op de verpakking) doe je dit door de eerste fles van de dag of juist door de laatste fles heen........... hmmmm, ik wist het niet,

zou zelf zeggen door de eerste van de dag omdat pap ook een ontbijt is. maar ik meen mij te herinneren dat je de pap juist in de laatste fles hebt.

ik hoor het graag.

Hallo

Ik geef het in Meikes laatste fles
Die krijgt ze rond 19.30 a 20.00 en dan heeft ze een lekker vol buikje en slaapt ze door tot de volgende morgen

Groetjes Monique

boas krijgt nu groeipap.ook savonds.zoals hiervoor al gezegd werd,een lekkere bodem om op te slapen.smorgens heeft boas nooit zo'n trek,dus pap gaat er ws niet eens in.
groetjes karin

jadey krijgt hem ook 's avonds rond 11 uur dan slaapt ze lekker door, melk is te snel weg en dan heeft ze honger.

weerdje hoe oud is jou dochter?
gr tammy

Hoi Tammy mijn dochter word de 9 de een half jaar hoe zo ?

Gr Monique

omdat ik zag dat zij geen avondfles meer krijgt, zie hoe hebben jullie dit gedaan topic.\

gr tammy

Hallo, tammy  

Ja ze ging heel snel van 5 flessen naar 4 en toen naar 3
Doordat ze ook fruithap en groente hap eet werd het haar allemaal te veel dus rond 19.30 haar laatste en smorgens tussen 8 en 9 krijgt ze weer haar 1 e fles

Groetjes monique

Ik gaf het bij de eerste fles, om 6 uur.( Heb het ook via een lepel gegeven om 10 uur maar dit was helemaal geen succes)  Maar na ongeveer 1,5 week weer mee gestopt. Ze sliep ineens veel minder en was anders...Toen we aan het bedenken waren wat er veranderd was kwamen we uit op de papfles. Nadat we ermee gestopt zijn slaapt ze weer prima.
Ik zou het gewoon proberen, volgens de kinderarts hebben ze de papfles niet nodig om te groeien. Zij noemde het een dikmakertje. Ook vind zij diksap overbodig, water is goed voor de kleintjes.
In ieder geval, slaapt ze s'nachts goed, gewoon s'morgens geven!
Veel plezier met geven!
Anne

Terug
Bovenaan