nutrix?

hallo allemaal,weet iemand misschien of je nutrix bij elke voeding mag gebruiken en of het nu al mag.mijn zoontje van 3,5 maand(63 cm en 6600 gr.)wordt nl. ineens weer elke nacht wakker van de honger terwijl hij overdag al 5 keer 200cc drinkt,dus nu wil ik het eigenlijk gaan proberen om met nutrix door de laatste fles de nacht wat te rekken.wie heeft tips?
 
Ik ben ook begonnen met nutrix door de voeding te doen toen min dochter 3,5 maand was. Je kunt beter maar 1 voeding doen, omdat ze er ook aan moeten wennen. Daarnaast moet je ook niet meteen drie eetlepels doen maar eerst een klein schepje om langzaam te laten wennen. Daarna kun je steeds een beetje meer geven. Mijn dochter heeft er goed op gereageerd, maar zij had wel nutrix echt nodig omdat zij dikker voedsel nodig heeft omdat ze een klein onderkaakje heeft. Als het niet nodig is dit te gebruiken dan kun je het beter niet doen.
succes ermee
 
je kunt voor de laatste fles een forte voeding gebruiken. dit is voor hongerige baby's en geeft langer een verzadigd gevoel. het staat ook op de verpakking dat het helpt om door te slapen. ik doe er 2 schepjes nutrix bij en ze slaapt van 19.30 tot 8.00uur
hoop dat het helpt.
 
Hoi,
Bij mijn zoontje hielp de Nutrix helemaal niet en nog steeds niet ook niet met die forte voeding. Maar ieder kind is weer anders. Ik ben Nutrix gaan gebruiken vanaf vier maanden. En inderdaad zoals de andere mama's hierboven zeggen, eerst een schepje, als het goed valt wat meer. Ik geloof dat je maar 3 eetlepels door een fles mag doen. Denk er wel aan dat je een speen met een iets groter gaatje op de fles doet. Ik gebruik de 3 standen-speen van avent, en dan standje 3 onder het neusje. Succes ermee. Groetjes Emely
 
Terug
Bovenaan