Nutrix....

Hoi,

Even een vraagje,wanneer begonnen jullie met nutrix rijstebloem in de fles en hoeveel?

Ik heb gisteren uit nood 1 eetlepel in de fles gedaan want hij kwam de hele dag eerder voor de voeding en aangezien dat hij op het max. zit kan ik niet nog een fles geven.Overstappen naar andere voeding (voor hongerige baby's)willen we niet omdat we net de juiste balans hebben gevonden voor de darmktampjes en ontlasting.oja mijn zoontje is 3 maanden maar hij heeft een gewicht van 6500 gr en de lengte is 63 cm.

Graag advies.....

Groetjes Aster.
 
Wat een grote beer zeg.

Een kind dat groot is heeft vaak ook meer trek dus nutrix is wel een goed idee denk ik. Zeker als hij al aan het max zit 6 kilo mogen ze 5 voedingen van 200 cc.

Zelf moet ik er aan beginnen vind het cb omdat mijn dochter te licht is. Ze is 6 maanden en 3 dagen en weegt 6900. Maar ik wacht nog heel even want ze groeit goed en taalt er niet naar. Ze krijgt nu nog bv. En straks als ze aan het fruit gewent is doe ik er een schep nutrix doorheen.

groetjes joyce mama Mara
 
hallo,

Mijn zoontje thomas van 9.5 wk is ook zo flink hij is 6345gr en 62cm, en hij krijgt 200cc voeding, ik wil over een maandje ook beginnen met nutrix, hij slaapt nog niet helemaal door , misschien dan wel

groetjes, jeannette en thomas
 
Hoi

Mijn zoontje van bijna 10 weken was vorige weeek 4550gr en 56cm.
Wij zitten op hyperallergene voeding maar zou je dan ook Nutrix kunnen toevoegen.
Ik wil dit eigenlijk gaan uitproberen voor de late fles. misschien slaapt ie dan iets langer door.

Groetjes Jenny
 
Ik begon ook met 3,5 maanden, daar mijn zoontje een enorme behoefte had aan meer...
Ik heb er geoon aan toegegeven en zelfs een fles meer gegeven...
Dat hielp, en nu hij 18 maanden is, is hij al het baby vet kwijt geraakt.
Ik zou zeggen, luister naar je kind, dan is de spanning ook weg, en het lost zich echt vanzelf op.
 
Hoi

Die kleine van ons, Akim. Woog toen hij 3 maanden was 6600 gram en was 62 cm lang. Dus ook een flinke. Hij is nu bijna 6 maanden en weegt nu ongeveer 8300 gram. het is gewoon een lekker jong. Lekker veel babyvet!! Ik ben met hem met 4 maadnen begonnen omdat hij goed genoeg groeide. het is natuurlijk wel extra calorien wat je geeft. Dat had hij nog niet eerder nodig. Nu geef ik dan 3 eetlepels door zijn laatste voeding. Dit ga ik nu veranderen door 's morgens hem pap te geven en de laatste zonder nutrix. Ik ben benieuwd.

groetjes
 
Terug
Bovenaan