nutrix

Hallo allemaal,
Mijn zoontje is nu 9 weken en wordt s ochtends altijd nog wakker tussen 04.30 en 06.00. Hij krijgt de laatste voeding 200cc om 22.30. Overdag krijgt hij 180 cc. Kan ik al een lepeltje nutrix door zijn laatste voeding doen, of is dit echt nog niet goed voor hem?
 
Hallo,

Mijn zoontj was drie mnd toen ik er mee begon, Thomas is een flinkerd dus hij was snel ontevreden. Ik zou als ik jou was met drie mnd beginnen. Thomas gaf ik om elf uur ook de laatste fles, omdat hij nog duf was dronk hij zijn fles niet leeg waardoor hij ook heel vroeg wakker was. Nu geef ik hem om acht uur zijn laatse fles en slaapt hij door tot zes uur, half zeven Gr. Jeannette
 
Hoi Bianca,
Ik ben ook zelf begonnen met het geven van nutrix met 3 maanden. Maar ik weet van mijn moeder dat wij vrij vroeg (ong. 2 maanden) al rijstebloem door de fles kregen, omdat wij snel ontevreden waren. Ik zou het gewoon proberen.........ik denk 1 a 2 THEElepels kan geen kwaad hoor.
 
Ik denk ook niet da je kan vewachten dat je zontje nu al doorslaapt. Hij is tenslotte nog maar 9 weken mijn zoontje is 7 1/2 maand en slaapt ook nog niet door. Ik zou het dus nog niet doen en gewoon nog even geduld hebben toto zeker 3 maanden.
 
Hoi,

ik zou er nog even mee wachten. Hij is nog maar 9 weken. Zijn darmpjes zijn nog niet ontwikkeld genoeg daarvoor.
En dat hij rond die tijd wakker word, vind ik aardig normaal. Hij slaapt dan zo'n 7 uur en dat vind ik best netjes. Hij geeft gewoon aan dat het tijd is om te eten.

Marijke
 
Hoi Bianca,
Ik zou ook nog even wachten hoor. Onze Niels is nu 11 weken en hij kwam met 9 weken ook nog één of twee keer per nacht. Nu is het sinds een paar dagen opeens anders! Vanmorgen had hij tot 8 uur geslapen. Meestal is het tussen 5:30 en 7. Het komt echt vanzelf. Het gemiddelde is volgens mij 3 maanden dat ze doorslapen en je hebt natuurlijk snelle en langzame kindjes. Ik dacht dat je pas met 4 maanden Nutrix mag geven. Ik heb na ruim 10 weken onderbroken nachten ook vaak overwogen om het te geven, maar het is echt niet goed. Bovendien komt het vanzelf; hij is nog maar zo klein.

Veel succes in elk geval! Ik kan je vertellen dat ik zelf ook een stuk uitgeruster ben nu hij doorslaapt.
Groetjes,
Machteld
 
Hoi,

Mijn zoontje is ook 9 weken en slaapt al 2 weken door.
Hij krijgt om 22.00 uur de laatste fles van 150 cc en 2 scheppen rijstebloem erdoor.
Hij slaapt door tot de volgende ochtend 7.30 uur.
Ik zou als ik jou was eerst 1 schepje rijstebloem proberen, kijken hoe hij erop reageert.
Gewoon proberen zou ik zeggen.

Succes!!!!
 
Terug
Bovenaan