Nutrix

hoi dames,

Graag wil ik weten wanneer jullie met nutrix begonnen zijn, waarom en hoeveel/hoe vaak.

Ik heb het idee dat mijn kleine eraan toe is om niet meer, maar iets stevigers naar binnen te krijgen.
Graag jullie reactie.

gr,
Yolanda K.
 
Hoi, je kan beginnen met nutrix als ze 4 maanden zijn. De meeste ouders geven het in het laatste flesje zodat ze dan s'nachts lekker doorslapen. Hoe oud is jouw kindje?
 
Hallo,
Onze zoon is bijna 15 weken en zijn net begonnen met nutrix.
Met de gedachte dat hij weer goed gaat doorslapen.
Hij sliep vanf 3 weken door, maar sinds vorige week kwam hij weer om 5 uur. Nu met nutrix gaat het weer beter. Hij is ook tevredener na de fles. We doen het alleen in de laatste (1 theelepel).
Groetjes
 
EVa is nu 3 en een halve maand.
vaak hoor je inderdaad dat baby's het krijgen (ook jong) ivm doorslapen. Dit is bij Eva niet het geval. ik heb bij haar een b-tje de indruk dat zij meer maagvulling nodig heeft. de cc hebben we onlangs al opgevoerd en daar kan het niet aan liggen.
 
Hoi, Je zou het dan bijvoorbeeld als 2de flesje overdag kunnen geven. Op mijn werk (KDV) krijgen kinderen die pap eten rond 11.00 een flesje of een bordje pap.
 
hoi,

mijn zoontje krijgt het al vanaf z'n vierde maand. hij vindt het erg lekker!!! hij krijgt een flesje bv van 180cc met 3 1/2 eetlepels nutrix erdoor.

weet niet hoe oud jouw kindje is maar anders moet je het gewoon proberen dan doe je de eerste keer 1 schepje nutrix.

groetjes mirjam
 
Terug
Bovenaan