Nutrix

hi,

sinds zondag geef ik bij de laatste flesvoeding, 2 eetlepels nutrix aan mijn zoontje van 4 maanden. maar nu wordt hij ook opeens 's nachts wakker rond 3 of 4 uur, is dit toeval? Ik dacht dat nutrix juist een vol gevoel moest geven, daarvoor zonder nutrix sliep hij meestal wel door. Geef hem nu een speen en dan slaapt hij weer voor een uurtje en begint het weer. Heeft iemand advies ofzo of dit ook mee gemaakt?

Groetjes,
Lia
 
Hoi Lia,

mijn zoontje heeft het ook gehad maar dan een paar dagen na de prikken. Het duurde ong. 1 week en was daarna weer over. Tot de volgende prik.....
Ik weet niet of jouw zoontje pas een prik heeft gehad, wie weet heeft het daarmee te maken.
Als je echt denkt dat het door nutrix komt dan kun je ook proberen om het niet meer ('s avonds)te geven maar bv. 's ochtends.
Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes
 
Mijn dochter heeft dat ook gehad ze zat lekker vol als ze naar bed ging maar had veel eerder weer honger. Zelf heb ik dat ook ben je s avonds uiteten geweest en tot laat zitten tafelen dan word ik s ochtends wakker met de honger in mijn maag.
Laat die nutrix voor de laatste voeding zitten en geef het lekker
s ochtends.

Groetjes linda
 
Ik heb het met mijn zoontje ook gehad. De eerste keer 2 theelepeltjes ging goed. Toen ik na een paar dagen drie theelepeltjes gaf, had ik het gevoel dat hij s'nachts krampjes had. Ik heb toen maar een poosje gewacht...tot ongeveer 6 maanden en toen ging het wel goed.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan