hallo,
inderdaad kan nutrix een lastige krampen veroorzaker zijn het ene kindje is er gevoeliger voor als het andere ondanks dat mijn dochter echt een krampen kindje was ze kreeg daarvoor ook omneo heb ik het haar terug gegeven en zij reageerde er gel;ukig goed op maar ben ook begonnen met eerst een klein eetlepeltje toen een halve lepel die in de nutrilon verpakkingen zitten en nu krijgt ze nog steeds niet meer dan een nutrilon schepje nutrix deenige manier om erachter te komen of het eht aan de nutrix ligt, zei de schrijfster hiervoor me al, even stoppen en kijken of hij er nog steeds last van hebt, veel succes en hoop dat hij snel van zn krampjes af is want het is zo zielig altijd, en nog even dit als hij blijkt te reageren op de nutrix en hij word anders s,nachts wakker dan moet je dit denk ik gewoon accepteren als zo, waarschijnelijk heeft die die fles s,nachts dan toch nodig mijn dochter is nu 19 weken en dan gaat het een week goed en dan komt ze ineens s,nachts weer om 3 uur voor de fles een paar dagen en er zit dan niks anders op dan gewoon die fles geven kost je je nachtrust maar het is niet anders.
groetjes bianca