nutrix

A

Anoniem

Guest
hoi
ik wil vanavond beginnen met nutrix door de laatste fles,hoeveel moet er door,anouk krijgt 150 cc water met 5 schepjes omneo.en wat voor speen kan ik het beste gebruiken??
groetjes petra

Hoi,

Als het goed is staat er op het pak nutrix hoeveel scheppen erin moeten. Ik weet dat het bij 200ml voeding 3 scheppen zijn.
Ik gebruik voor de pap een fles met een nummer 2 (M) speen.
Succes

Hoi,

ik zal er om mee te beginnen iets van 1,5 halve eetlepel in doen, en dan echt ff goed roeren anders zit de speen continu verstopt
Wij gebruiken gwn dezelfde speen als anders, dat gaatje is al niet echt klein.
Je kunt een 1-2-3 speen gebruiken, of anders zeggen anderen weleens papspeen.
Nou die hebben een we  xtje gebruikt, en toen had hij binnen 2,5 min zijn fles leeg
Veelste snel dus, toen kwam hij 's nachts ook rond 3uur, ja, snap ik wel, want moe van het zuigen was hij tuurlijk niet!!
Ik zal in ieder geval een normale speen maar dan met een wat groter gaatje ervoor nemen.

Groetjes Debby.

Hoi

Nurtix is toch rijstebloem?? Bij mijn oudste gebruikten we een drie standen speen maar als je begint moet je echt met een theelepeltje beginnen om te wennen of iets meer.
Mijn dochtertje geven we straks pap van rijstebloem (over een paar dagen 's morgens)) die is nu al 4mnd geweest en ze krijgt dat van een lepeltje. Dit hebben we bij mijn zoontje ook gedaan toen hij s morgens pap kreeg. Nu krijgt zij s avonds geen rijstebloem maar forte voeding, dit bouwen we al wel af doordat ze fruit en groente krijgt en het niet meer echt nodig lijkt te hebben.

rianca

hoi
ik heb wel zo,n 3 standen speen,maar heb ook wel aventspeen nr 3.gebruik nu gewoon nr 2.moet maar even kijken welke het beste gaat.het staat dus wel op het pak hoeveel je moet gebruiken,moet namelijk nog ff een pak nutrix halen.
gr petra

Terug
Bovenaan