Nutrix?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ik heb nog nooit iets gevraagd, wel altijd gelezen. Maar nu ben ik toch erg benieuwd of ik misschien iets niet helemaal mee krijg....

Nout is nu 5 maanden en ik heb tot vorige week volledig borstvoeding gegeven.
Nu krijgt hij alleen de eerste voeding BV en de rest is Nutrilon, 200 cc. Hij krijgt in totaal 4 voedingen en sinds 3 dagen fruithapje erbij. dus:
7.00 BV
12.00 Fles
15.00 fruit
17.00 Fles
22.30 Fles

Ik lees dat een aantal mensen Nutrix erbij in het flesje doen. Is dat dan als toevoeging aan de Nutrilon? En doen jullie dat zodat het extra vult?
Ben heel benieuwd naar jullie reacties.
groetjes Anne

Nutrix valt idd wat zwaarder en ik geef het bij de laatste fles zodat Rik wat beter doorslaapt.

Jij zou het ook eventueel kunnen doen, maar als jou kleintje doorslaapt hoef je het niet te geven in principe. Je kan het ook sochtends gaan geven en dan met de lepel. Kan je kleintje ook al wennen, maar goed je geeft ook al fruit dus je kleintje went vanzelf.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Britt krijgt het hier ook in de laatste fles. Je maakt gewoon een fles klaar en doet daar nutrix dan bij. Dit doen wij ook om haar de hele nacht te laten slapen en gelukkig met groot succes ;)

xxx Nienke

Hoi
Ons zoontje Mitchell krijgt ook al sinds hij 4 maand is nutrix rijstebloem bij zijn fles in 's morgens en 's avonds. Hij is alstijd al erg hongerig geweest en met de nutrix slaapt hij beter door en houdt hij het 's morgens iets langer vol.
Je kan beginnen met 1 schepje en het zo langzaam opbouwen naar steeds iets meer.
Groetjes Jolanda

Hai,
Nutrix zijn rijstkorrels en geven een extra verzadigd gevoel. Onze dochter vind het echt heel erg lekker. De flessen met Nutrix zijn veel sneller leeg dan die zonder. Mette is 6 maanden en krijgt om 19.00 uur haar laatste fles met 230 aan voeding en 3 scheppen nutrix. Ze slaapt er heerlijk op. Ze krijgt al nutrix vanaf dat ze een maand of 3/4 was.

gr.Ing

hoi ik had bij anouk ook nutrix in de fles,maar er bleef een heleboel zitten in de fles,wat voor speen gebruiken jullie?heb van alles al geprobeerd.heb avent flessen,speen 3 of 123 speen????????

Je hebt speciale papspenen van avent.
Maar volgens mij zijn dat gewone 123spenen

Hier de 123 speen van Avent. Begin op nr 2 en het laatste beetje op nr 3

xxx Nienke

Terug
Bovenaan