Nutrix?

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje. Het is nog niet echt van toepassing, want Anne is nog geen 6 kilo, maar mag je nutrix door de fles doen als je Friso 1 normaal geeft?
Ik vroeg me dit af en er is geloof ik eerder wel iets over gezegd, maar kan het niet meer terug vinden.

Alvast bedankt!
Natasja

Hoi natasja!

Daar heb ik eigenlijk helemaal nietover nagedacht, of dat kan..maar het lijkt me wel toch?!
Zou ik me als ik jou was nog even voor de zekerheid navragen voordat je het gaat geven!
Anders voel ik me dadelijk schuldig

Denk dat het gewoon mag hoor, maar nu ik dit las kan ik me inderdaad herinneren dat daar eens iets over gezegt is geworden. Maar had dat niet met nutriton (jahannespitmeel) te maken??

Hihi,

ik weet het dus ook niet meer. Ik dacht dat het met friso comfort te maken had en dat krijgt Anne dus niet. Alleen ik weet het niet meer helemaal zeker!
En johannisbroodpitmeel (of zoiets) is dus weer wat anders..... Ik word gek!

Groetjes,
Natasja

Oh ja, dat was het! Johannisbroodpitmeel! Hahaha ik weet ook nooit hoe dat heet, ik zeg altijd nutriton hihi
Ja, NUTRITON is echt puur om de voeding dikker te maken, daar zitten ze niet langer vol van en mag je ook al vanaf dag 1 geven. Ik ben dat gaan gebruiken toen ze ongeveer 1,5 maand was, ivm spugen, en het spugen was over.
Nutrix is pap, en dat "vult" dus wel en mag je vanaf 4 maanden geven. Het is dus allebei heel wat anders!
Google anders eens even om te kijken of nutrix samen met jou voeding mag?!

Terug
Bovenaan