Nutteloos....

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Weer even een berichtje van mijn kant.

Ik voel me dus lekker nutteloos..
We zitten nu al zo lang op een kleintje te wachten (meer dan 2 jaar!). Mijn vriend en ik werken onregelmatig, en zijn nu dus 2 dagen samen vrij geweest.. maar oh wat voelen wij ons nutteloos, geen kindje wie we s'middags naar bed hoeven brengen, of te verschonen, of lekker een rondje mee te wandelen... Vrienden en familie die gewoon aan het werk zijn, en waar we dus niet op visite kunnen. Daar zitten we dan met ons tweetjes, lekker nutteloos.
In december hebben we weer een zaadonderzoek, maar we gaan proberen of het een maandje eerder gepland kan worden. Want de zorgen (of we uberhaupt wel een kindje van ons samen kunnen krijgen) stijgen bij mij in ieder geval mijn kop helemaal uit...
Ik voel elke maand mijn eisprong, en het is zo ontzettend frustrerend dat we bijna elke maand wel de klok erop na kunnen tellen dat ik toch weer ongesteld word..

Sorry voor mijn geklaag, maar het lucht weer een beetje op.

Liefs

Klaag maar lekker aan hoor! Ik kan t me heel goed voorstellen. Maar ik wil je er met alle plezier ook wel even aan herinneren wat een voordelen het heeft om nog geen kids te hebben.
Laat maar weten als je een oppepper in die richting wilt, dan voel je je tot dat t raak is Mischien minder nutteloos ;-)

Haha dankje meid!
Weet je, ik ben nu zoveel bezig met het idee van een kindje hebben, dat de rest me echt niet meer uitmaakt! hihi
Toch bedankt :)

Ook dat herken ik hoor. Wij zijn nu bezig voor de derde. En ik dacht dat ik er heel relaxed in stond. Nou niet dus!! Ben weer een soort bezetenen...heel erg. Maar goed. Ik begrijp je gevoel heel goed. Maar als je nu zeker zou weten dat je over een half jaar zwanger zou zijn zou je er nu van kunnen genieten!!

Klaag maar lekker hoor! Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Zou idd proberen of het eerder kan. Waarom moeten jullie tot december wachten?

Ik hoop dat julie eerder mogen en duidelijkheid krijgen waarom het (nog) niet gelukt is.

Groetjes

kon ik de tijd maar vooruitspoelen voor je.
en het is allemaal niet eerlijk verdeeld,
net zoals wij nu 2x zwanger in 4 maanden tijd.
het is je zo gegund.

Ik blijf duimendraaien voor jullie!!

ik denk regelmatig aan je!

Liefs Linda

@beauty27 hoi hoi. We hebben in april toen heel erg goed nieuws gehad, er zaten zaadcellen in, nog niet goed genoeg voor icsi. Dus in juli weer een zaadonderzoek, toen zat er niks in! Echt vreemd. We hadden in oktober weer een zaadonderzoek, maar willen het om deze reden opschuiven naar december :s

@mama3007 inderdaad, als ik nou is wist dat we zwanger kunnen worden, dan geeft het wel een heleboel rust... ook al duurt het nog een jaar, dan heb je iets om naar uit te kijken.. maja dat weten we dus niet helaas...

Gewoon lkkr klagen meid.
Kan het echt wel begrijpe maar nuteloos is niemand.

Wij krijgen maandag weer uitslagen en eind oktober weer consult ivm sperma..

Kop blijf duimen voor jullie

Liefs

Terug
Bovenaan